arnos.gr

Επτά Λόγοι Εισαγωγής Κοινόχρηστων Quizzes στο Online Training

7 τρόποι για να εμπλουτίσετε τη μαθησιακή σας εμπειρία με κοινόχρηστα Quizzes

μεταφρασμένο άρθρο του Christopher Pappas (Πηγή άρθρου)

Η ψηφιακή εποχή έχει να κάνει με την κοινή χρήση. Οι άνθρωποι μοιράζονται φωτογραφίες από τις οικογενειακές τους διακοπές και τις αστείες στιγμές των κατοικίδιων τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης… και πιθανότατα μοιράζονται υπερβολικά τις πρόσφατες τους σχέσεις. Βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ανάγκη μας για κοινωνική αλληλεπίδραση. Ακόμη και οι πιο εσωστρεφείς ανάμεσά μας, απολαμβάνουν να διαβάζουν τις αναρτήσεις κατά καιρούς. 
Αλλά πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το έμφυτο ανθρώπινο χαρακτηριστικό για να εμπλουτίσετε την εμπειρία σας στο διαδίκτυο; Ένας από τους καλύτερους (και πιο οικονομικούς) τρόπους είναι να συμπεριλάβετε κουίζ με δυνατότητα κοινής χρήσης που ενισχύουν την αλληλεπίδραση και την από κοινού συμμετοχή. 
Ακολουθούν 7 αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα της προσθήκης κουίζ με δυνατότητα κοινής χρήσης στη διαδικτυακή εκπαίδευση.
1. Ενθαρρύνετε τη Συμμετοχή Παθητικών Παρατηρητών
Οι εργαζόμενοι που γενικά κάθονται στο περιθώριο είναι πιο πιθανό να κινητοποιηθούν και να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους με ένα κοινόχρηστο κουίζ. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν δημιουργείτε διασκεδαστικά pop quizzes που καλύπτουν τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα. 
Ή ακόμη και να ενσωματώσουν την pop κουλτούρα ή αντίστοιχες τάσεις που τους ωθούν να έχουν ενεργό συμμετοχή. Τα κουίζ με δυνατότητα κοινής χρήσης μετατρέπουν τις αυτόνομες αξιολογήσεις σε κοινωνικά engaging ευκαιρίες εκπαίδευσης. 
Μπορούν επίσης να δημοσιεύσουν τα αποτελέσματά τους στη δική τους σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να παρουσιάσουν τα επιτεύγματά τους.
2. Προσφέρετε στους Εργαζόμενους την ευκαιρία να Μετρήσουν τη δική τους Πρόοδο

Τα παραδοσιακά κουίζ ηλεκτρονικής μάθησης δίνουν στους εργαζόμενους την ευκαιρία να παρατηρούν τη δική τους επαγγελματική εξέλιξη και να δουν αν βρίσκονται στο σωστό δρόμο. Τα κουίζ με δυνατότητα κοινής χρήσης δεν διαφέρουν. Εκτός από το ότι προσφέρουν το επιπλέον μπόνους της δημόσιας αναγνώρισης. Οι εργαζόμενοι που έχουν υψηλή βαθμολογία στα κουίζ τους, μπορούν να δημοσιεύουν τα αποτελέσματα στα προφίλ τους. Εάν υπάρχουν τομείς για βελτίωση, οι δημόσιες αναρτήσεις τους δίνουν την ευκαιρία να συλλέξουν σχόλια από άλλους χρήστες. 
Για παράδειγμα, οι συνάδελφοι μπορούν να τους βοηθήσουν να γεφυρώσουν τα κενά γνώσης που αποκαλύφθηκαν μέσω του κουίζ και να εμβαθύνουν την κατανόησή τους.
3. Στοχεύστε στις Συχνά Ξεχασμένες Έννοιες
Οι εργαζόμενοι βλέπουν ένα κοινόχρηστο κουίζ που δημοσιεύεται στη σελίδα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στο LMS και κάνουν κλικ. Μπορεί να φαίνεται σαν ένα ασήμαντο γεγονός, αλλά μόλις ξεπέρασαν την «καμπύλη της λησμονιάς». Τα κοινόχρηστα κουίζ με στη διαδικτυακή εκπαίδευση βοηθούν στην επανάληψη των εκπαιδευτικών θεμάτων ή εννοιών και στην ανανέωση της μνήμης των εργαζομένων. Μπορούν να κάνουν ένα κουίζ για να δουν αν εξακολουθούν να θυμούνται προηγούμενες έννοιες/γνώσεις, να γεφυρώσουν τα κενά και μετά να το επικοινωνήσουν σε άλλους χρήστες στο διαδίκτυο. 
Τα σενάρια, οι προσομοιώσεις και άλλες δραστηριότητες online training, εξακολουθούν να είναι ζωτικής σημασίας. Ωστόσο, αυτά τα πιο αυτοσχέδια κουίζ είναι ένας πιο λεπτός τρόπος για να κάνετε μία διδακτική μίξη στο διαμοιρασμό της πληροφορίας και να διευκολύνετε την ενεργή ανάκλησή της.
4. Προωθήστε Επερχόμενα Μαθήματα
Γνωρίζω ότι ανέφερα νωρίτερα ότι τα κοινόχρηστα κουίζ χρησιμοποιούνται συχνά για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Αυτό όμως ισχύει και για το «εσωτερικό» μάρκετινγκ. Αναπτύξτε ένα κουίζ για να προωθήσετε το επερχόμενο online training course, ώστε να αρχίσετε να ελκύετε το ενδιαφέρον των εργαζομένων. 
Για παράδειγμα, το κουίζ μπορεί να περιλαμβάνει πέντε ερωτήσεις που επικεντρώνονται στις δεξιότητες διαπραγμάτευσης ή πειθούς. Κατά αυτόν τον τρόπο το κουίζ τους προετοιμάζει νοητικά για το νέο μάθημα πιστοποίησης πωλήσεων που πρόκειται να ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα. Μπορούν επίσης να το μοιραστούν με συναδέλφους προκειμένου να τους ενθουσιάσουν με τη νέα ευκαιρία εκπαίδευσης.
5. Παρέχετε Πολύτιμο Feedback για την Online Εκπαίδευση
Τα κοινόχρηστα κουίζ στη διαδικτυακή εκπαίδευση βοηθούν τους εργαζομένους να αντιμετωπίζουν προβλήματα προσωπικών περιοχών για βελτίωση. Αλλά μπορείτε επίσης να συγκεντρώσετε πολύτιμα δεδομένα μαθητών προκειμένου να εντοπίσετε ευρύτερα ζητήματα που χρήζουν άμεσης διαχείρισης και έτσι να εντοπίσετε μοτίβα. 
Για παράδειγμα, η συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων βαθμολογείται χαμηλά στο τελευταίο σας εκπαιδευτικό κουίζ. Το γεγονός ότι είναι κοινόχρηστο σημαίνει ότι μπορείτε να συλλέξετε περισσότερες πληροφορίες από μια ευρύτερη δεξαμενή, δεδομένου ότι αυτό έλαβε τη μέγιστη προβολή. Ακόμη και υπάλληλοι που δεν συνδέονται καθημερινά στο σύστημα, είδαν το κουίζ και συμμετείχαν. 
Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε κουίζ για να συγκεντρώσετε τα σχόλιά των συμμετεχόντων αναφορικά με προηγούμενες εκπαιδευτικές εμπειρίες. 
Για παράδειγμα, να διαμορφώσετε ένα κουΐζ όπου πέντε ερωτήσεις να επικεντρώνονται στη συναισθηματική σύνδεση των μαθητών με το τελευταίο εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφάλειας και στο τι ένιωσαν ότι τους έλειπε.
6. Διατηρήστε το Κίνητρο των Εργαζομένων
Πολλοί εργαζόμενοι έχουν κάποιο βαθμό άγχους όταν είναι η ώρα της αξιολόγησης. Ωστόσο, τα κοινόχρηστα κουίζ θεωρούνται να είναι πιο περιστασιακά και αυθορμήτως σχεδιασμένα. Δεν είναι τόσο δομημένα, γεγονός που ανεβάζει τη διάθεση και διευκολύνει τους εργαζόμενους. Έτσι, έχουν περισσότερα κίνητρα να συμμετέχουν στο κουίζ και να αξιολογήσουν τις περιοχές όπου έχουν αδυναμία. Τα κουίζ είναι επίσης πιο διασκεδαστικά και ευχάριστα. Ειδικά όταν προσθέτετε λεπτό χιούμορ και δεν βάζετε χρονικά όρια στην ολοκλήρωση. Να μπορούν δηλαδή οι συμμετέχοντες να κάνουν το κουίζ, όποτε αισθάνονται έτοιμοι. 
Ένα άλλο κίνητρο των διαδικτυακών εκπαιδευτικών κουίζ είναι ότι δημιουργούν μία αίσθηση συντροφικότητας. Οι εργαζόμενοι μπορούν να μοιραστούν τα αποτελέσματά τους και να τα συζητήσουν δημόσια. Τα άτομα που δεν απάντησαν σωστά στις ίδιες ερωτήσεις ή δυσκολεύονται με εφάμιλλές έννοιες, μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον να βελτιωθεί, καλλιεργώντας έτσι μια ισχυρότερη διαδικτυακή κοινότητα εκπαίδευσης και μια κουλτούρα συνεχούς ανάπτυξης.

7. Επεκτείνετε το Εύρος της Διαδικτυακής Εκπαίδευσης

Ενθαρρύνετε τους εργαζομένους να μοιράζονται το κουίζ στο διαδίκτυο όταν λάβουν τα αποτελέσματά τους, επεκτείνοντας έτσι την εμβέλεια της διαδικτυακής εκπαίδευσης καθώς συνδέονται με ένα ευρύτερο κοινό. Εάν διαθέτετε προς πώληση το εν λόγω μάθημα, τότε αυτό σας επιτρέπει να αυξήσετε τις πωλήσεις και να αξιοποιήσετε νέες αγορές. 
Αλλά μπορεί ακόμη και να είναι επωφελές για εσωτερική προώθηση. Για παράδειγμα, οι εργαζόμενοι μοιράζονται το κουίζ στο δικό σας online training group προσεγγίζοντας έτσι μέλη του προσωπικού σε διεθνή υποκαταστήματα. Ή ακόμη και εκείνους που μπορεί να μην επισκέπτονται το LMS τόσο συχνά για να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους. 
Ένας άλλος δημογραφικός στόχος είναι οι πιθανοί υποψήφιοι για εργασία που βλέπουν το κουίζ στη σελίδα ενός φίλου ή συναδέλφου και αποφασίζουν να υποβάλουν αίτηση για το άνοιγμα. Εναλλακτικά, μπορείτε να ελέγξετε τα προσόντα τους εκ των προτέρων, για να δείτε αν ταιριάζουν και στη συνέχεια να τους στείλετε μία πρόσκληση.
Συμπέρασμα
Τα κοινόχρηστα κουίζ δεν είναι ο μοναδικός τρόπος για να συμπεριλάβετε τα μέσα. Η διαδικτυακή εκπαίδευση έχει τη δυνατότητα να είναι κοινωνικά ελκυστική και διαδραστική, επειδή εξαλείφει τα γεωγραφικά όρια. Εργαζόμενοι με διαφορετικό υπόβαθρο ο ένας από τον άλλον, μπορούν να αλληλεπιδρούν σε έναν εικονικό χώρο για να μοιραστούν τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους. Αλλά μπορούν επίσης να μοιραστούν μεταξύ τους τα αποτελέσματα ενός κουίζ. Ή ακόμη να δώσουν στους υπόλοιπους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους δημοσιεύοντας τον σύνδεσμο. Κατά αυτόν τον τρόπο το διαδικτυακό σας εκπαιδευτικό πρόγραμμα μεταφέρεται στο επόμενο επίπεδο αλληλεπίδρασης και ενισχύεται την κοινότητά σας.
Τα κοινόχρηστα κουίζ δεν είναι ο μοναδικός τρόπος για να συμπεριλάβετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη δική σας στρατηγική online εκπαίδευσης. Ανακαλύψτε δημιουργικούς τρόπους χρήσης ομάδων μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να παρακινήσετε και να εμπλέξετε δυναμικά κάθε εργαζόμενό σας.