Ονομάζομαι Χρύσα Τσαλιαγκού. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αττική. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ήθελα να γίνω δασκάλα. Στην Γ’ Λυκείου όπου και πλέον έπρεπε να πάρω την τελική μου απόφαση λάτρεψα την Οικονομία. Μπήκα στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, στο τμήμα οικονομικών επιστημών με μόνο σκοπό μου την εκπαίδευση. Παρέμεινα στο Ρέθυμνο και από τότε διδάσκω.
Διδακτική Εμπειρία & Όραμα
Από το 2011 βρίσκομαι στον χώρο της εκπαίδευσης. Πριν ολοκληρώσω τις σπουδές μου ξεκίνησα να διδάσκω μαθηματικά και φυσική σε μαθητές δημοτικού και γυμνασίου. Αφού πήρα το πτυχίο μου το 2015, ξεκίνησα να προετοιμάζω για τις πανελλήνιες μαθητές στο μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας. Από το 2019 έως και σήμερα διδάσκω Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και Οργάνωση και Διοίκηση επιχειρήσεων σε δύο φροντιστήρια στο Ρέθυμνο. Το 2021 ξεκίνησα την πορεία μου στον Αρνό, όπου ανακάλυψα και την αγάπη μου για την συγγραφή. Στόχος μου είναι να βοηθάω τους μαθητές μου να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους και κάθε φορά που «πέφτουν» να είμαι δίπλα τους να τους σηκώσω, ώστε να φτάσουμε μαζί και πιο δυνατοί στο τέλος αυτού του δρόμου που λέγεται πανελλήνιες.
Μαθήματα Διδασκαλίας
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Γ’ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Γ’ ΕΠΑΛ.
Συγγραφικό έργο
Τετράδιο Σπουδής (α’, β’ τεύχος) Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού. Τετράδιο Μελέτης Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Γ’ Λυκείου.
Διδακτική Μεθοδολογία
Θεωρία: Πρωτεύον στόχος μου είναι ο μαθητής να κατανοήσει, μέσα από ένα ολοκληρωμένο Τετράδιο μελέτης, με απλά πολλά παραδείγματα, σχεδιαγράμματα και εικόνες σε συνδυασμό με την διδασκαλία η κατανόηση γίνεται εύκολη. Έπειτα πρέπει να αποστηθίσει με έναν συνδυασμό αναγνωστικής κατανόησης, ερωτήσεων και συνεχής επανάληψης. Χρωματίζουμε, υπογραμμίζουμε και ακούμε! Ελέγχουμε το αποτέλεσμα μας με συχνά Τεστ.
Ασκήσεις: αναλυτική επίλυση ασκήσεων με δομημένο τετράδιο μελέτης, μεθοδολογία βήμα-βήμα και φυσικά εξάσκηση. Σημαντικό είναι το ότι οι μαθητές παίρνουν κάθε εβδομάδα μία άσκηση από προηγούμενο κεφάλαιο η οποία διορθώνεται και βαθμολογείται. Αυτό αποσκοπεί στο να μην ξεχνούν ότι έχουμε κάνει και να ελέγχεται ο τρόπος που γράφουν.
Επανάληψη: φροντίζω για την έγκαιρη ολοκλήρωση της ύλης, εβδομαδιαία τεστ θεωρίας και Διαγωνίσματα Προσομοίωσης Πανελληνίων ώστε να μπουν τα παιδία στο πνεύμα τον πανελληνίων.
Οι συνεργάτες μας χαρακτηρίζονται από Εμπειρία στο διδακτικό τους αντικείμενο, Υπευθυνότητα, μεράκι για Δημιουργία & Ενσυναίσθηση.
Φιλοσοφία των Εκπαιδευτικών μας
Η ομάδα μας διαθέτει το πολυτιμότερο εργαλείο, δηλαδή τις εκπαιδευτικές μας παροχές! Μέσα από την Παρατήρηση & τη συνεχή Επανάληψη γίνεται αντιληπτό το «Πώς» και το «Γιατί» κάθε εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τη βάση μας αποτελούν τα Courses (πλούσιο υλικό με σειρά & οργάνωση) τα οποία αξιοποιούνται με Συνέπεια και με μοναδικό σκοπό την Επιτυχία σας!
Μεθοδολογία Αρνός (Θεωρία – Εξάσκηση – Έλεγχος – Καθοδήγηση)
Διαρκής Φροντίδα και Εξέλιξη
Η πλήρης κατανόηση του διδακτικού αντικειμένου από το μαθητή διασφαλίζεται μέσα από την συνεχή εξάσκηση (Φύλλα Εργασίας) & την επανάληψη. Ανάλογα με το μαθησιακό στυλ κάθε μαθητευόμενου οργανώνεται εξατομικευμένο Πρόγραμμα Καθοδήγησης σύμφωνα με τις προσωπικές του ανάγκες & το ρυθμό μελέτης του.
Έγκαιρη διάγνωση και βελτίωση επίδοσης
Καλώς ορίζουμε κάθε μαθητή στην Κοινότητάς μας με Διαγνωστικά Διαγωνίσματα στοχεύοντας στην έγκαιρη και εξ αρχής αναγνώριση των μαθησιακών του ιδιαιτεροτήτων. Τα διαγωνίσματα διαθέτουν ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας & είναι κατάλληλα προσαρμοσμένα στην ύλη της προηγούμενης τάξης. Ταυτόχρονα, επιδιώκουμε την άμεση παρέμβαση και τη διόρθωση λαθών ή αστοχιών μέσω Ατομικών Συναντήσεων & Συμβουλευτικής.
CPD – Συνεχής Επαγγελματική Ανάπτυξη
Από το 2011 καινοτομούμε και εξελισσόμαστε! Συμμετέχουμε σε Διεθνείς Εκθέσεις e-learning και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας: OEB Berlin, BettShow London, Practical Pedagogies, Bookfair Frankfurt. Επίσης, φροντίζουμε τη συστηματική και σταθερή επιμόρφωση των συνεργατών μας σε ζητήματα Νέων Τεχνολογιών, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση.