Η ενότητα επικεντρώνεται στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και στην εφαρμογή τους στον δημόσιο τομέα, εξετάζοντας στρατηγικές, τεχνικές έρευνας και επιτυχημένα παραδείγματα. Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών έχει ενισχύσει τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα του δημόσιου τομέα, καθιστώντας αναγκαία την εκπαίδευση στελεχών και υπαλλήλων σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Οι δημόσιοι οργανισμοί, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών αρχών και κοινωφελών οργανώσεων, διαφοροποιούνται λόγω του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα τους, απαιτώντας ιδιαίτερη μελέτη. Οι φοιτητές αναπτύσσουν γνώσεις και δεξιότητες για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις και να συμβάλουν στη βελτίωση της λειτουργίας των δημόσιων οργανισμών.
πρότυπη επίλυση και videoπαρουσίαση
ζωντανά μαθήματα σε Group/Ιδιαίτερα
No related books found.
Η ενότητα επικεντρώνεται στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και στην εφαρμογή τους στον δημόσιο τομέα, εξετάζοντας στρατηγικές, τεχνικές έρευνας και επιτυχημένα παραδείγματα. Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών έχει ενισχύσει τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα του δημόσιου τομέα, καθιστώντας αναγκαία την εκπαίδευση στελεχών και υπαλλήλων σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Οι δημόσιοι οργανισμοί, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών αρχών και κοινωφελών οργανώσεων, διαφοροποιούνται λόγω του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα τους, απαιτώντας ιδιαίτερη μελέτη. Οι φοιτητές αναπτύσσουν γνώσεις και δεξιότητες για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις και να συμβάλουν στη βελτίωση της λειτουργίας των δημόσιων οργανισμών.
120.0€ Original price was: 120.0€.105.0€Η τρέχουσα τιμή είναι: 105.0€.
No writers found.
120.0€ Original price was: 120.0€.105.0€Η τρέχουσα τιμή είναι: 105.0€.