Η θεματική ενότητα «Πολιτικό Μάρκετινγκ» εισάγει τους φοιτητές στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ όπως εφαρμόζονται στην πολιτική και τις προεκλογικές εκστρατείες. Καλύπτει τις έννοιες του πολιτικού μάρκετινγκ, την ανάλυση πολιτικού ανταγωνισμού και την επικοινωνία μέσω ΜΜΕ. Παράλληλα, δίνεται έμφαση τόσο στο παραδοσιακό όσο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι φοιτητές εκπαιδεύονται στη δημιουργία στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για πολιτικούς φορείς και εξοικειώνονται με μοντέλα ανάλυσης εκλογικής συμπεριφοράς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν.
ενδεικτική επίλυση εργασίας
πρότυπη επίλυση
επίλυση αποριών
No related books found.
Η θεματική ενότητα «Πολιτικό Μάρκετινγκ» εισάγει τους φοιτητές στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ όπως εφαρμόζονται στην πολιτική και τις προεκλογικές εκστρατείες. Καλύπτει τις έννοιες του πολιτικού μάρκετινγκ, την ανάλυση πολιτικού ανταγωνισμού και την επικοινωνία μέσω ΜΜΕ. Παράλληλα, δίνεται έμφαση τόσο στο παραδοσιακό όσο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι φοιτητές εκπαιδεύονται στη δημιουργία στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για πολιτικούς φορείς και εξοικειώνονται με μοντέλα ανάλυσης εκλογικής συμπεριφοράς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν.
Γνωστικά Αντικείμενα της Ενότητας
120.0€ Original price was: 120.0€.105.0€Η τρέχουσα τιμή είναι: 105.0€.
120.0€ Original price was: 120.0€.105.0€Η τρέχουσα τιμή είναι: 105.0€.