Η Θεματική Ενότητα ΔΕΟ33 εμπλουτίζεται συνεχώς με νέο υλικό.
παρουσίαση και εξήγηση της θεωρίας
πρότυπη επίλυση και videoπαρουσίαση
λυμένα θέματα εξετάσεων
Η ενότητα εμπλουτίζεται με σημειώσεις
No related books found.
Η θεματική ενότητα ΔΕΟ33: Marketing II αναλύει τον σύγχρονο ψηφιακό και στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ, εστιάζοντας στην ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ που ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της ψηφιακής οικονομίας. Το πρόγραμμα σπουδών καλύπτει τη σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού και την ανάγκη για επιχειρηματικές στρατηγικές που προσαρμόζονται στο εξωτερικό περιβάλλον.
Ειδικότερα, η θεματική ενότητα καλύπτει:
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Οι φοιτητές που ολοκληρώνουν τη θεματική ενότητα θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα στρατηγικού και ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης πελατών, της διαχείρισης κοινωνικών δικτύων και της αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών.
Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.: Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
Προαπαιτούμενα: ΔΕΟ23 (Μάρκετινγκ Ι), ΔΕΟ10 (Βασικές Αρχές Δικαίου και Διοίκησης), ΔΕΟ11 (Εισαγωγή στη Διοικητική Επιστήμη).
Full Pack της ΔΕΟ33 – ΕΑΠ περιλαμβάνει:
Βρείτε το Full Pack κάνοντας κλικ εδώ