arnos.gr

ΔΕΟ33 – Marketing II
ΑΥΤΟΜΑΘΗΣΗ – ΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Με μια ματιά

Η θεματική ενότητα ΔΕΟ33: Marketing II επικεντρώνεται στην προηγμένη μελέτη του σύγχρονου ψηφιακού και στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Οι φοιτητές αναπτύσσουν δεξιότητες για τη δημιουργία και εφαρμογή στρατηγικών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.

Η Θεματική Ενότητα ΔΕΟ33 εμπλουτίζεται συνεχώς με νέο υλικό.

  • Θεωρία ΜαθήματοςΘεωρία Μαθήματος

    παρουσίαση και εξήγηση της θεωρίας

  • ΕργασίεςΕργασίες

    πρότυπη επίλυση και videoπαρουσίαση

  • Θέματα ΕξετάσεωνΘέματα Εξετάσεων

    λυμένα θέματα εξετάσεων

Ενδιαφέρομαι να μάθω περισσότερα για την ΔΕΟ33

Περιεχόμενο Μαθήματος

Άνοιγμα όλων
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2023-2024
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2022 – 2023
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2021 – 2022
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2020 – 2021
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2019 – 2020
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2018-19
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2017-18
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2016-17
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2015-2016
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2014-2015
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2013-2014
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2011-2012
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2006-2007
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2005-2006
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2003-2004
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2002-2003
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/1 Βήματα

Διαθέσιμα Βιβλία

No related books found.

Η θεματική ενότητα ΔΕΟ33: Marketing II αναλύει τον σύγχρονο ψηφιακό και στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ, εστιάζοντας στην ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ που ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της ψηφιακής οικονομίας. Το πρόγραμμα σπουδών καλύπτει τη σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού και την ανάγκη για επιχειρηματικές στρατηγικές που προσαρμόζονται στο εξωτερικό περιβάλλον.

Ειδικότερα, η θεματική ενότητα καλύπτει:

  • Την ανάλυση του στρατηγικού σχεδιασμού και την κατανόηση των στοιχείων ενός τυπικού σχεδίου μάρκετινγκ.
  • Την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ σε συμμόρφωση με τους γενικούς κανονισμούς προστασίας προσωπικών δεδομένων.
  • Τη σημασία των κοινωνικών δικτύων και την εφαρμογή τους στο πλαίσιο των σύγχρονων στρατηγικών μάρκετινγκ.
  • Τη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών για την ανάπτυξη, προβολή και αξιολόγηση των στρατηγικών μάρκετινγκ.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Οι φοιτητές που ολοκληρώνουν τη θεματική ενότητα θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες σε θέματα στρατηγικού και ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης πελατών, της διαχείρισης κοινωνικών δικτύων και της αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.: Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.

Προαπαιτούμενα: ΔΕΟ23 (Μάρκετινγκ Ι), ΔΕΟ10 (Βασικές Αρχές Δικαίου και Διοίκησης), ΔΕΟ11 (Εισαγωγή στη Διοικητική Επιστήμη).

Συχνές Ερωτήσεις

ΔΕΟ33 Εργασίες και Προετοιμασία έως τις Εξετάσεις - Full Pack Toggle Icon

Full Pack της ΔΕΟ33 – ΕΑΠ περιλαμβάνει:

  • Video-Διδασκαλία με Θεωρία – Μεθοδολογία – Λυμένες ασκήσεις
  • Καθοδήγηση Μελέτης στη ΔΕΟ 33
  • Επικοινωνία για επίλυση αποριών
  • Εργασίες – Πρότυπη Ανάπτυξη & Παρουσίαση
  • Θέματα Εξετάσεων προηγούμενα και προτεινόμενα
  • Διάρκεια: Ετήσια εκπαιδευτική υπ