Η θεματική ενότητα ΔΕΟ33: Marketing II επικεντρώνεται στην προηγμένη μελέτη του σύγχρονου ψηφιακού και στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Οι φοιτητές αναπτύσσουν δεξιότητες για τη δημιουργία και εφαρμογή στρατηγικών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Καλύπτονται θέματα όπως η ανάλυση δεδομένων για την καλύτερη κατανόηση του καταναλωτικού συμπεριφοράς, η χρήση κοινωνικών δικτύων για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και η εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων για τη μέτρηση αποτελεσματικότητας και ROI. Οι φοιτητές αποκτούν γνώσεις στρατηγικής που τους επιτρέπουν να προωθούν αειφόρους και κερδοφόρες επιχειρηματικές πρακτικές στον τομέα του μάρκετινγκ.