arnos.gr

ΔΕΟ33 – Marketing II
ΑΥΤΟΜΑΘΗΣΗ – ΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Με μια ματιά

Η θεματική ενότητα ΔΕΟ33: Marketing II επικεντρώνεται στην προηγμένη μελέτη του σύγχρονου ψηφιακού και στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Οι φοιτητές αναπτύσσουν δεξιότητες για τη δημιουργία και εφαρμογή στρατηγικών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Καλύπτονται θέματα όπως η ανάλυση δεδομένων για την καλύτερη κατανόηση του καταναλωτικού συμπεριφοράς, η χρήση κοινωνικών δικτύων για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και η εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων για τη μέτρηση αποτελεσματικότητας και ROI. Οι φοιτητές αποκτούν γνώσεις στρατηγικής που τους επιτρέπουν να προωθούν αειφόρους και κερδοφόρες επιχειρηματικές πρακτικές στον τομέα του μάρκετινγκ.
  • Video-ΔιδασκαλίαVideo-Διδασκαλία

    παρουσίαση και εξήγηση της θεωρίας

  • ΕργασίεςΕργασίες

    πρότυπη επίλυση και videoπαρουσίαση

  • Θέματα ΕξετάσεωνΘέματα Εξετάσεων

    λυμένα θέματα εξετάσεων

Ενδιαφέρομαι να μάθω περισσότερα για την ΔΕΟ33

Περιεχόμενο Μαθήματος

Άνοιγμα όλων
Δωρεάν γνωριμία με τη Θ.Ε. και τις e-υπηρεσίες μας
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/35 Βήματα
2. Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ – 2η Εργασία
4. Σχεδιασµός Προγραµµάτων Μάρκετινγκ – 4η Εργασία
Πρόσθετο Υλικό – Άρθρα και άλλα χρήσιμα