Σπούδασα κλασική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας αλλά τελείωσα και δυο τμήματα ξένων φιλολογιών –της γαλλικής και της αγγλικής- επειδή πίστευα πάντα πως η γνώση δύο σημαντικών ξένων γλωσσών, φορέων του ευρωπαϊκού πολιτισμού θα με βοηθούσε να είμαι πιο επαρκής στη διδασκαλία. Ἀλλωστε τίποτα δεν υπάρχει στην Ευρώπη που να μη μας θυμίζει την αρχαία ελληνική τέχνη και τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό ενώ πλήθος λέξεων έχουν τη ρίζα τους στην αρχαία ελληνική ή είναι δάνεια και αντιδάνεια από και προς τη γλώσσα μας.
Διδακτική Εμπειρία & Όραμα
Δίδαξα σε πολλά σχολεία της Β’ βάθμιας εκπαίδευσης και συμμετείχα σε ευρωπαϊκά προγράμματα γιατί πιστεύω πως η διδασκαλία δεν πρέπει να εξαντλείται στην τάξη αλλά να επιδεικνύει κινητικότητα με στόχο να γίνουν οι μαθητές πολίτες του κόσμου, έτοιμοι και ικανοί να εργαστούν παντού με όρεξη, έμπνευση και φαντασία. Παράλληλα ασχολήθηκα με μεταφράσεις, με δημοσιεύσεις και με τη συγγραφή βοηθημάτων.
Μαθήματα Διδασκαλίας
Αρχαία Ελληνικά Α’, Β’ Γ’ Λυκείου. Ιστορία Α’, Β’ Γ’ Λυκείου. Φιλοσοφία Β’ Λυκείου.
Συγγραφικό έργο
Ιστορία νεότερη και σύγχρονη, Γ’ τάξης, Γ.Π. Γ.Ε.Λ., τ.γ’, εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Αύγουστος 2000. Ιστορία Γ’ τάξης, Γ.Π. Γ.Ε.Λ., τετράδιο προετοιμασίας για τις Γενικές Εξετάσεις, εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Μάρτιος 2000. Ιστορία του Μεσαιωνικού και του Νεότερου κόσμου, Β’ τάξης, Γ.Ε.Λ., εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Αύγουστος 2001. Ιστορία Β’ τάξης, Γ.Π. Γ.Ε.Λ., τετράδιο προετοιμασίας για τις Γενικές Εξετάσεις, εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Μάρτιος 2002. Ιστορία Νεότερη και Σύγχρονη, Β’ τάξης, Γ’ τάξης, Γ.Ε.Λ., τ.β’, εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Αύγουστος 2002. Ιστορία του Μεσαιωνικού και του Νεότερου κόσμου, Β’ τάξης, Γ.Ε.Λ., εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Αύγουστος 2003.
Διδακτική Μεθοδολογία
Αρχαία Ελληνικά: ένταξη του κειμένου στον ιστορικό και δραματικό χώρο και χρόνο/βιωματική διδασκαλία συντακτικού- γραμματικής.
Δομή: Συμμετρία, αρμονία, συνάφεια, μαθηματική σκέψη.
Νόημα: Συμπλοκή αρχαίων και νέων λέξεων και φράσεων, διεύρυνση εννοιών.
Φιλοσοφία-Ιστορία: Εξατομίκευση μαθήματος ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του μαθητή, συσχετισμοί συμπληρωματικών κειμένων και αναλύσεις, ερμηνεία και εμβάθυνση εννοιών καθώς ο χώρος και ο χρόνος του υλικού όπως εκτίθενται στο σχολικό βιβλίο είναι αντικειμενικά περιορισμένοι.
Οι συνεργάτες μας χαρακτηρίζονται από Εμπειρία στο διδακτικό τους αντικείμενο, Υπευθυνότητα, μεράκι για Δημιουργία & Ενσυναίσθηση.
Φιλοσοφία των Εκπαιδευτικών μας
Η ομάδα μας διαθέτει το πολυτιμότερο εργαλείο, δηλαδή τις εκπαιδευτικές μας παροχές! Μέσα από την Παρατήρηση & τη συνεχή Επανάληψη γίνεται αντιληπτό το «Πώς» και το «Γιατί» κάθε εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τη βάση μας αποτελούν τα Courses (πλούσιο υλικό με σειρά & οργάνωση) τα οποία αξιοποιούνται με Συνέπεια και με μοναδικό σκοπό την Επιτυχία σας!
Μεθοδολογία Αρνός (Θεωρία – Εξάσκηση – Έλεγχος – Καθοδήγηση)
Διαρκής Φροντίδα και Εξέλιξη
Η πλήρης κατανόηση του διδακτικού αντικειμένου από το μαθητή διασφαλίζεται μέσα από την συνεχή εξάσκηση (Φύλλα Εργασίας) & την επανάληψη. Ανάλογα με το μαθησιακό στυλ κάθε μαθητευόμενου οργανώνεται εξατομικευμένο Πρόγραμμα Καθοδήγησης σύμφωνα με τις προσωπικές του ανάγκες & το ρυθμό μελέτης του.
Έγκαιρη διάγνωση και βελτίωση επίδοσης
Καλώς ορίζουμε κάθε μαθητή στην Κοινότητάς μας με Διαγνωστικά Διαγωνίσματα στοχεύοντας στην έγκαιρη και εξ αρχής αναγνώριση των μαθησιακών του ιδιαιτεροτήτων. Τα διαγωνίσματα διαθέτουν ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας & είναι κατάλληλα προσαρμοσμένα στην ύλη της προηγούμενης τάξης. Ταυτόχρονα, επιδιώκουμε την άμεση παρέμβαση και τη διόρθωση λαθών ή αστοχιών μέσω Ατομικών Συναντήσεων & Συμβουλευτικής.
CPD – Συνεχής Επαγγελματική Ανάπτυξη
Από το 2011 καινοτομούμε και εξελισσόμαστε! Συμμετέχουμε σε Διεθνείς Εκθέσεις e-learning και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας: OEB Berlin, BettShow London, Practical Pedagogies, Bookfair Frankfurt. Επίσης, φροντίζουμε τη συστηματική και σταθερή επιμόρφωση των συνεργατών μας σε ζητήματα Νέων Τεχνολογιών, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση.