arnos.gr

Επιλέγω τον Καθηγητή μου!

μυττά

Χαρίκλεια Μυττά

Φιλόλογος

Πιστοποίηση arnos.gr

Σπούδασα κλασική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας αλλά τελείωσα και δυο τμήματα ξένων φιλολογιών –της γαλλικής και της αγγλικής- επειδή πίστευα πάντα πως η γνώση δύο σημαντικών ξένων γλωσσών, φορέων του ευρωπαϊκού πολιτισμού θα με βοηθούσε να είμαι πιο επαρκής στη διδασκαλία. Ἀλλωστε τίποτα δεν υπάρχει στην Ευρώπη που να μη μας θυμίζει την αρχαία ελληνική τέχνη και τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό ενώ πλήθος λέξεων έχουν τη ρίζα τους στην αρχαία ελληνική ή είναι δάνεια και αντιδάνεια από και προς τη γλώσσα μας.

Διδακτική Εμπειρία & Όραμα

Δίδαξα σε πολλά σχολεία της Β’ βάθμιας εκπαίδευσης και συμμετείχα σε ευρωπαϊκά προγράμματα γιατί πιστεύω πως η διδασκαλία δεν πρέπει να εξαντλείται στην τάξη αλλά να επιδεικνύει κινητικότητα με στόχο να γίνουν οι μαθητές πολίτες του κόσμου, έτοιμοι και ικανοί να εργαστούν παντού με όρεξη, έμπνευση και φαντασία. Παράλληλα ασχολήθηκα με μεταφράσεις, με δημοσιεύσεις και με τη συγγραφή βοηθημάτων.

Μαθήματα Διδασκαλίας

Αρχαία Ελληνικά Α’, Β’ Γ’ Λυκείου. Ιστορία Α’, Β’ Γ’ Λυκείου. Φιλοσοφία Β’ Λυκείου.

Συγγραφικό έργο

Ιστορία νεότερη και σύγχρονη, Γ’ τάξης, Γ.Π. Γ.Ε.Λ., τ.γ’, εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Αύγουστος 2000. Ιστορία Γ’ τάξης, Γ.Π. Γ.Ε.Λ., τετράδιο προετοιμασίας για τις Γενικές Εξετάσεις, εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Μάρτιος 2000. Ιστορία του Μεσαιωνικού και του Νεότερου κόσμου, Β’ τάξης, Γ.Ε.Λ., εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Αύγουστος 2001. Ιστορία Β’ τάξης, Γ.Π. Γ.Ε.Λ., τετράδιο προετοιμασίας για τις Γενικές Εξετάσεις, εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Μάρτιος 2002. Ιστορία Νεότερη και Σύγχρονη, Β’ τάξης, Γ’ τάξης, Γ.Ε.Λ., τ.β’, εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Αύγουστος 2002. Ιστορία του Μεσαιωνικού και του Νεότερου κόσμου, Β’ τάξης, Γ.Ε.Λ., εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Αύγουστος 2003.

Διδακτική Μεθοδολογία

Αρχαία Ελληνικά: ένταξη του κειμένου στον ιστορικό και δραματικό χώρο και χρόνο/βιωματική διδασκαλία συντακτικού- γραμματικής.
Δομή: Συμμετρία, αρμονία, συνάφεια, μαθηματική σκέψη.
Νόημα: Συμπλοκή αρχαίων και νέων λέξεων και φράσεων, διεύρυνση εννοιών.
Φιλοσοφία-Ιστορία: Εξατομίκευση μαθήματος ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του μαθητή, συσχετισμοί συμπληρωματικών κειμένων και αναλύσεις, ερμηνεία και εμβάθυνση εννοιών καθώς ο χώρος και ο χρόνος του υλικού όπως εκτίθενται στο σχολικό βιβλίο είναι αντικειμενικά περιορισμένοι.

Courses - Μαθήματα

Η διδασκαλία των μαθημάτων πραγματοποιείται με την αξιοποίηση των Courses.
Course: Οργανωμένο Εκπαιδευτικό Υλικό για τη Διδασκαλία του Καθηγητή & τη Μελέτη του Μαθητή.
Φάκελος Υλικού Γ Λυκείου Courses
Αρχαία Γ' Λυκείου (Φάκελος Υλικού)
Αρχαια Α Λυκείου course
Αρχαία Α' Λυκείου
Αρχαια Α Λυκείου course
Ιστορία Α' Λυκείου
Αρχαία Πρ Β Λυκείου course
Αρχαία Προσανατολισμού Β' Λυκείου
Ιστορία Β Λυκείου course
Ιστορία Β' Λυκείου
Φιλοσοφικός Λογος Γ Λυκείου Courses
Φιλοσοφικός Λόγος
Αρχαία Αδιδακτο Β Λυκείου course
Αρχαία Αδίδακτο Β' Λυκείου
Αρχες Φιλοσοφίας Β λυκειου course
Αρχές Φιλοσοφίας Β' Λυκείου
Βιβλία - Βοηθήματα
Τα Τετράδια Σπουδής & Μελέτης έρχονται στο σπίτι σας για να συνδυάσουν με φυσικό τρόπο την Οnline Διδασκαλία με την Παραδοσιακή Μελέτη.
A5,Book,Cover,Mock,Up,Blank,,Front,And,Spine,,Standing
Ιστορία Προσανατολισμού Γ' Λυκείου - eBook Εξάσκησης
A5,Book,Cover,Mock,Up,Blank,,Front,And,Spine,,Standing
Αρχαία Α' Λυκείου - eBook Εξάσκησης