arnos.gr

Γλώσσα Πρότυπα Γυμνάσια

Βοήθημα - Τετράδιο Σπουδής β'

Φροντιστηριακό Βοήθημα: Το Τετράδιο Σπουδής  περιέχει ασκήσεις για εξάσκηση και εμπέδωση. Ο δάσκαλος με αυτό διδάσκει, ο μαθητής μελετά και εξασκείται και ο γονέας ελέγχει την ορθότητα των απαντήσεων.  Αποτελεί βασικό εργαλείο εξάσκησης των μαθητών που επιθυμούν να επιτύχουν στις εξετάσεις στα Πρότυπα και Ιδιωτικά σχολεία. Κάθε ενότητα του Τετραδίου Σπουδής περιλαμβάνει:
  • Σχεδιάγραμμα θέματος: πολύπλευρη παρουσίαση της θεματικής ενότητας που εξετάζεται
  • Κείμενο για επεξεργασία: κείμενο σχετικό με τη θεματική ενότητα, το οποίο συνοδεύεται από ερωτήσεις ανάλυσης του περιεχομένου του
  • Ασκήσεις  διαβαθμισμένης δυσκολίας γραμματικής, συντακτικού και λεξιλογίου
  • Παραγωγή Λόγου: θεωρία και εξάσκηση στη δημιουργία ποικίλων κειμενικών ειδών
  • Κριτήριο αξιολόγησης: κείμενο με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για τον έλεγχο της αποκτηθείσας γνώσης και την εξοικείωση με το περιβάλλον των εξετάσεων
 
SKU ΔΗΜ-ΣΤ.ΠΡΟΤ-ΓΛΩΣΣΑ-Τ.Σ.2 Category Tags ,
-10%
-10%
Τιμή Βιβλίου 16.0 14.4

Περιγραφή

Τι είναι το Βοήθημα Σπουδής – Γλώσσα για Πρότυπα (β΄)

Φροντιστηριακό Βοήθημα: Tο Βοήθημα Σπουδής – Γλώσσα για Πρότυπα (β’ τεύχος) είναι φροντιστηριακό εγχειρίδιο με ερωτήσεις – ασκήσεις όλων των τύπων για εξάσκηση και εμπέδωση της διδακτέας ύλης της Ε’ & Στ’ τάξης του Δημοτικού.  Αποτελεί βασικό εργαλείο εξάσκησης των μαθητών που επιθυμούν να επιτύχουν στις εξετάσεις για την εισαγωγή στα Πρότυπα και Ιδιωτικά σχολεία.

Αποτελείται από  7 Θεματικές Ενότητες και Κατάλογο Συνωνύμων – Αντωνύμων.  Κάθε ενότητα του Τετραδίου Σπουδής περιλαμβάνει:

  • Σχεδιάγραμμα θέματος: πολύπλευρη παρουσίαση της θεματικής ενότητας που εξετάζεται
  • Κείμενο για επεξεργασία: κείμενο σχετικό με τη θεματική ενότητα, το οποίο συνοδεύεται από ερωτήσεις ανάλυσης του περιεχομένου του
  • Ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας γραμματικής, συντακτικού και λεξιλογίου
  • Παραγωγή Λόγου: θεωρία και εξάσκηση στη δημιουργία ποικίλων κειμενικών ειδών
  • Κριτήριο αξιολόγησης: κείμενο με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για τον έλεγχο της αποκτηθείσας γνώσης και την εξοικείωση με το περιβάλλον των εξετάσεων

 

Περιεχόμενο Ενοτήτων

  • 7η Ενότητα: Οι φίλοι μας, τα ζώα

Στην 7η ενότητα διαβάζουμε για τα ζώα που ζουν κοντά μας και για τα αδέσποτα ζώα, επεξεργαζόμαστε ένα σχετικό κείμενο και απαντάμε σε ερωτήσεις. Εξασκούμαστε στον σχηματισμό σύνθετων ρημάτων σε -βάλλω και -άγω, στην κλίση των ρημάτων σε –ούμαι και –ώμαι, καθώς και εκείνων που σχηματίζονται σύμφωνα με την αρχαία ελληνική γλώσσα. Γνωρίζουμε νέες λέξεις κάνοντας σχετικές ασκήσεις, μαθαίνουμε να περιγράφουμε ένα ζώο που γνωρίζουμε, αλλά και ένα άγνωστο (ακολουθώντας τα βήματα της επιστημονικής περιγραφή του είδους στο οποίο υπάγεται) και εξασκούμαστε στη παραγωγή λόγου ανάλογου θέματος. Τέλος, ελέγχουμε όσα μάθαμε απαντώντας στις ερωτήσεις του κριτηρίου αξιολόγησης.

  • 8η Ενότητα: Η ζωή σε άλλους τόπους

Στη 8η ενότητα διαβάζουμε για τους αυτόχθονες λαούς και τη ζωή σε χώρες της Αφρικής, επεξεργαζόμαστε ένα σχετικό κείμενο και απαντάμε σε ερωτήσεις. Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε τα είδη των αντωνυμιών και να τις χρησιμοποιούμε σωστά Γνωρίζουμε νέες λέξεις κάνοντας σχετικές ασκήσεις, μαθαίνουμε να γράφουμε ένα γράμμα σε έναν καινούργιο φίλο από το εξωτερικό και εξασκούμαστε στην παραγωγή λόγου με ανάλογο θέμα Τέλος, ελέγχουμε όσα μάθαμε απαντώντας στις ερωτήσεις του κριτηρίου αξιολόγησης.

  • 9η Ενότητα: Τηλεόραση – Διαδίκτυο –Κινητά τηλέφωνα

Στην 9η ενότητα διαβάζουμε για την τηλεόραση, το διαδίκτυο και τα κινητά τηλέφωνα, επεξεργαζόμαστε ένα σχετικό κείμενο και απαντάμε σε ερωτήσεις. Εξασκούμαστε στον εντοπισμό και τον χαρακτηρισμό των κύριων όρων μιας πρότασης (Υποκείμενο, Ρήμα, Αντικείμενο – άμεσο & έμμεσο –, Κατηγορούμενο), στη διάκριση προσωπικών & απρόσωπων ρημάτων, μεταβατικών – μονόπτωτων & δίπτωτων-, αμετάβατων και συνδετικών ρημάτων, γνωρίζουμε νέες λέξεις και κάνουμε σχετικές ασκήσεις. Μαθαίνουμε να δημιουργούμε ένα διαφημιστικό κείμενο και εξασκούμαστε σε ανάλογη παραγωγή λόγου. Τέλος, ελέγχουμε όσα μάθαμε απαντώντας στις ερωτήσεις του κριτηρίου αξιολόγησης.

  • 10η Ενότητα: Αθλητισμός

Στην 10η ενότητα διαβάζουμε για τον αθλητισμό, επεξεργαζόμαστε ένα σχετικό κείμενο και απαντάμε σε ερωτήσεις. Εξασκούμαστε στους τρόπους σύνδεσης των προτάσεων, την αναγνώριση της ενεργητικής & της παθητικής σύνταξης, καθώς και τη μετατροπή τους από το ένα είδος στο άλλο. Γνωρίζουμε νέες λέξεις και κάνουμε σχετικές ασκήσεις. Μαθαίνουμε να συντάσσουμε μία ομιλία που εκφωνείται με αφορμή μια συγκεκριμένη περίσταση (π.χ. μια εκδήλωση) και εξασκούμαστε σε παραγωγή λόγου ανάλογης μορφής. Τέλος, ελέγχουμε όσα μάθαμε απαντώντας στις ερωτήσεις του κριτηρίου αξιολόγησης.

  • 11η Ενότητα: Εκπαίδευση

Στην 11η ενότητα διαβάζουμε για την παιδεία, το σύγχρονο σχολείο και τον ιδανικό δάσκαλο. Επεξεργαζόμαστε ένα σχετικό κείμενο και απαντάμε σε ερωτήσεις. Μαθαίνουμε να εντοπίζουμε δευτερεύουσες ονοματικές προτάσεις και να χαρακτηρίζουμε το είδος και τη συντακτική τους λειτουργία. Γνωρίζουμε νέες λέξεις και κάνουμε σχετικές ασκήσεις. Μαθαίνουμε να γράφουμε σωστά σε μια σελίδα ημερολογίου και εξασκούμαστε σε παραγωγή λόγου ανάλογης μορφής. Τέλος, ελέγχουμε όσα μάθαμε απαντώντας στις ερωτήσεις του κριτηρίου αξιολόγησης.

  • 12η Ενότητα: Τουρισμός – Ταξίδια – Μέσα μεταφοράς

Στην 12η ενότητα διαβάζουμε για τα ταξίδια, τον τουρισμό και τα μέσα μεταφοράς. Επεξεργαζόμαστε ένα σχετικό κείμενο και απαντάμε σε ερωτήσεις. Μαθαίνουμε να εντοπίζουμε δευτερεύουσες επιρρηματικές προτάσεις και να χαρακτηρίζουμε το είδος και τη συντακτική τους λειτουργία. Γνωρίζουμε νέες λέξεις κάνοντας σχετικές ασκήσεις, μαθαίνουμε να περιγράφουμε έναν τόπο που έχουμε επισκεφθεί αλλά και ένα ταξίδι με κάποιο μεταφορικό μέσο (π.χ. τρένο) και εξασκούμαστε σε παραγωγή λόγου με ανάλογο θέμα. Τέλος, ελέγχουμε όσα μάθαμε απαντώντας στις ερωτήσεις του κριτηρίου αξιολόγησης.

  • 13η Ενότητα: Διατροφή

Στην 13η ενότητα διαβάζουμε για τη σημασία της διατροφής και το μοντέλο της Μεσογειακής διατροφής ειδικότερα. Επεξεργαζόμαστε ένα σχετικό κείμενο και απαντάμε σε ερωτήσεις. Εξασκούμαστε στον εντοπισμό Ονοματικών και Ρηματικών φράσεων και τη μετατροπή τους από το ένα είδος στο άλλο. Γνωρίζουμε νέες λέξεις κάνοντας σχετικές ασκήσεις και μαθαίνουμε να δίνουμε οδηγίες για διάφορες δραστηριότητες. Τέλος, ελέγχουμε όσα μάθαμε απαντώντας στις ερωτήσεις του κριτηρίου αξιολόγησης.

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Βοήθημα Γλώσσα για Πρότυπα- Τετράδιο Σπουδής β’”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.