ΦΥΕ 43

Γενετική

ΦΥΕ 43 - Γενετική

 

Στο No1 Online Φοιτητικό Φροντιστήριο εξασφαλίζεις την Επιτυχία σου!


 

Ετήσια Εκπαιδευτική Υποστήριξη ΦΥΕ 43

  • Εβδομαδιαία Καθοδήγηση Μελέτης

Αναλυτικές οδηγίες και ακριβές πλάνο για άρτια οργανωμένο πρόγραμμα μελέτης προσαρμοσμένο στον περιορισμένο χρόνο και τις αυξημένες υποχρεώσεις σου.

  • Εκπόνηση Εργασιών

Πλήρης υποστήριξη και επίλυση των Εργασιών με videos και online συνεδρίες, δίνοντας σημασία όχι μόνο στο "πώς" αλλά κυρίως στο "γιατί" της σκέψης και λύσης.

  • Επίλυση αποριών

Άμεση επικοινωνία με τον καθηγητή μέσω chat, forum και email.

  • Εκπαιδευτικό Υλικό

Αναλυτική διδασκαλία Θεωρίας, Μεθοδολογίας, Εφαρμογών και Ασκήσεων σε video-μαθήματα και pdf για κάθε θεματική περιοχή της διδακτέας και εξεταστέας ύλης της ΦΥΕ 43.

  • Προετοιμασία Εξετάσεων

Οργανωμένη και στοχευμένη προετοιμασία για κάθε διδακτική περιοχή και εφ' όλης της ύλης, βασιζόμενοι σε Λέξεις-Κλειδιά, Μεθοδολογίες & "Μυστικά" των εξετάσεων.

 

Live Διδασκαλία: Ιδιαίτερα - Group

 

Σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, κατόπιν προγραμματισμού και συνεννόησης, ο διδάσκων παρέχει ενισχυτική διδασκαλία με τους φοιτητές, αναλύοντας τη θεωρία - μεθοδολογία ανά θεματική περιοχή, χρησιμοποιώντας ερωτήσεις κλειστού τύπου και επιλύοντας εφαρμογές, συνδυαστικές ασκήσεις, σύνθετα θέματα και θέματα εξετάσεων. Είναι το αποκορύφωμα της εκπαιδευτικής υποστήριξης, διότι με σημείο αναφοράς το πλήρες εκπαιδευτικό υλικό της ιστοσελίδας, οι φοιτητές εξασκούνται στην εφαρμογή αυτών μέσα από ασκήσεις και συνδυαστικά θέματα όλων των επιπέδων.

 

Από το 2001 που ξεκινήσαμε να στηρίζουμε τους φοιτητές του Ε.Α.Π μέχρι σήμερα, χιλιάδες φοιτητές "κατέκτησαν" το πτυχίο τους με τη συμβολή της Εκπαιδευτικής Οικογένειας ARNOS. Με άλλα λόγια…

Μαζί θα κάνουμε το βουνό πεδιάδα

Ι. Γενετική
ΙΙ. Φυσιολογία
Εργασίες Προηγούμενων Ετών ΦΥΕ 43
Λυμένες εργασίες ΕΑΠ - ΦΥΕ 43 2014-2015
ΦΥΕ 43: Εργασίες ακαδημαϊκού έτους 2015 - 16
Λυμένες εργασίες ΕΑΠ - ΦΥΕ 43 2015-16
Επανάληψη Ακαδημαϊκού Έτους 2015-16
Διαδραστικά Τεστ Αξιολόγησης
Λυμένες εργασίες ΕΑΠ - ΦΥΕ 43 2015-16
Λυμένες εργασίες ΕΑΠ - ΦΥΕ 43 2014-2015
Λυμένες εργασίες ΕΑΠ - ΦΥΕ 43 2013-2014
Λυμένες εργασίες ΕΑΠ - ΦΥΕ 43 2012-2013
3η Εργασία 2012-13 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
4η Εργασία 2012-13 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
5η Εργασία 2012-13 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
6η Εργασία 2012-13 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
Λυμένες εργασίες ΕΑΠ - ΦΥΕ 43 2010-2011
Λυμένες εργασίες ΕΑΠ - ΦΥΕ 43 2009-2010
1η Εργασία 2009-10 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
2η Εργασία 2009-10 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
4η Εργασία 2009-10 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
Λυμένες εργασίες ΕΑΠ - ΦΥΕ 43 2008-2009
1η Εργασία 2008-09 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
2η Εργασία 2008-09 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
3η Εργασία 2008-09 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
4η Εργασία 2008-09 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
5η Εργασία 2008-09 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
6η Εργασία 2008-09 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
Λυμένες εργασίες ΕΑΠ - ΦΥΕ 43 2005-2006
2η Εργασία 2005-06 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
3η Εργασία 2005-06 ΦΥΕ 43 - Υποδειγματική Λύση
Δεν βρίσκεις την απάντηση; Στείλε μας την ερώτησή σου εδώ.
 
Φωτογραφία Καθηγητή

Ελένη Αρβανίτη

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Βιολογία
Μαθήματα
Σχολείο: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία
ΑΕΙ-ΤΕΙ: Βιολογία, ΦΥΕ
Εκπαιδευτική Φιλοσοφία
Μέσω της διδασκαλίας μου σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, ΕΠΑΛ και φοιτητές, άμεση προτεραιότητά μου είναι να αντιμετωπίζω κάθε μαθητή σαν μια ξεχωριστή περίπτωση με απεριόριστες δυνατότητες και να προσαρμόζω τη διδασκαλία μου στο επίπεδο, τις τυχόν μαθησιακές δυσκολίες και τις ιδιαιτερότητές του. Με την κατάλληλη προετοιμασία και καθοδήγηση και με τις συνεχείς επαναλήψεις, κανένα στόχος δεν είναι ανέφικτος.
Σπουδές & πιστοποιήσεις

2015: Πιστοποίηση «Scratch 4 teachers: Εισαγωγή σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Scratch για εκπαιδευτικούς»

2011: Διδακτορικό από το τμήμα Βιολογίας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με χαρακτηρισμό «Άριστα»

2006: Πτυχίο από το τμήμα Βιολογίας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με χαρακτηρισμό «Λίαν καλώς»

Διδακτική Εμπειρία
2011 - σήμερα: Διδασκαλία Βιολογίας όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων και διδασκαλία Μαθηματικών, Φυσικής και Χημείας Β΄Βάθμιας εκπαίδευσης. Πανεπιστημιακά μαθήματα και εργασίες σε τομείς επιστημών Υγείας
2008 - 2010: Βοηθός Καθηγητή στην εκτέλεση εργαστηριακών ασκήσεων του τομέα Γενετικής και Βιοτεχνολογίας στο τμήμα Βιολογίας του ΕΚΠΑ (Εργαστηριακά μαθήματα Γενετικής, Γενετικής ανθρώπου και εισαγωγής στη Βιολογία)
Συγγραφικό Υλικό
1. Διπλωματική εργασία: «Διερεύνηση πιθανής συσχέτισης του πολυμορφισμού -174G>C του υποκινητή του γονιδίου της ιντερλευκίνης-6 (IL-6 -174G>C) και του πολυμορφισμού -786T>C του γονιδίου της ενδοθηλιακής συνθετάσης του μονοξειδίου του αζώτου (eNOS -786T>C)
2. Διδακτορική διατριβή: «Μελέτη toll-like υποδοχέων (TLRs) σε ασθενείς με Χρόνια Λεμφοκυτταρική Λευχαιμία». Αθήνα ΕΚΠΑ 2011
3. Evidence for the Significant Role of Immunoglobulin Light Chains in Antigen Recognition and Selection in Chronic Lymphocytic Leukemia. Blood 2009 Jan 8;113(2):403-11.
4. Toll-like receptor signaling pathway in chronic lymphocytic leukemia: Distinct gene expression profiles of potential pathogenetic significance in specific subsets of patients. (Haematologica. 2011 Nov;96(11):1644-52.)
5. Transgelin Up-Regulation in Obstructive Nephropathy. PLoS One. 2013 Jun 26;8(6):e66887.
6. Whole-transcriptome analysis of UUO mouse model of renal fibrosis reveals new molecular players in kidney diseases. Sci Rep. 2016 May 18;6:26235.
7. Nuclear receptor NR5A2 is involved in the calreticulin gene regulation during renal fibrosis. (Under review for BBA Molecular basis of disease)

Κάνε το πρώτο βήμα δωρεάν

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός