ΕΠΟ 22

Φιλοσοφία στην Ευρώπη

ΕΠΟ 22 - Φιλοσοφία στην Ευρώπη 2018-19 

 

Στο No1 Online Φοιτητικό Φροντιστήριο εξασφαλίζεις την Επιτυχία σου!

 

Το μάθημα αυτό αποτελείται από δύο τόμους. Στον πρώτο τόμο γίνεται, αρχικά, αναφορά στον προσδιορισμό της έννοιας του Πολιτισμού και έπειτα στις διάφορες όψεις του ελληνικού πολιτισμού. Στον δεύτερο τόμο γίνεται λόγος για τους σημαντικούς σταθμούς του ελληνικού πολιτισμού από την αρχαιότητα ως την εποχή του Νεοελληνικού Διαφωτισμού.

Το μάθημα απαρτίζεται από τα ακόλουθα διδακτικά αντικείμενα:

1.ΙΩΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ 12.ΧΑΡΤΛΕΫ 24.ΜΟΝΤΕΣΚΕ
2.ΣΩΚΡΑΤΗΣ 13.ΚΟΝΤΙΓΙΑΚ
25.ΚΑΝΤ
3.ΠΛΑΤΩΝ 15.ΚΑΝΤ 26.ΧΕΓΚΕΛ
4.ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 16.ΙΝΤΕΡΜΙΝΙΣΜΟΣ-ΝΤΕΤΕΡΜΙΝΙΣΜΟΣ 27.KIERKEGAARD
5.ΑΚΙΝΑΤΗΣ 17.ΣΚΩΤΙΚΟΣ-ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ 28.NIETZSCHE
6.OKKAM 18.ΣΠΙΝΟΖΑ 29.ΦΡΕΓΚΕ
7.ΝΤΕΚΑΡΤ 19.ΛΑΪΜΠΝΙΤΣ 30.ΡΑΣΕΛ
8.ΛΟΚ 20.ΤΟΜΑΣ ΧΟΜΠΣ 31.WITTGENSTEIN
9.ΜΠΑΡΚΛΕΫ 21.ΤΖΟΝ ΛΟΚ 32.ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΜΟΣ
10.ΧΙΟΥΜ 22.ΡΟΥΣΣΩ 33.HURRERL
11.ΥΛΙΣΤΕΣ 23.ΧΙΟΥΜ 34.ΦΟΥΚΩ

 


 

Εργασίες ΕΠΟ 22 - Ατομική Υποστήριξη

 

Το πρόγραμμα μελέτης της Θ.Ε. συμπεριλαμβάνει την υλοποίηση 4 Εργασιών. Προϋπόθεση για τις τελικές εξετάσεις είναι η εκπόνηση των γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους. Συγκεκριμένα, ο μέσος όρος των βαθμών των Εργασιών συμμετέχει κατά 30% στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της ενότητας και ο βαθμός των εξετάσεων συμμετέχει αντίστοιχα κατά 70%. Οι υποχρεωτικές εργασίες είναι 4: οι δύο πρώτες αφορούν το κομμάτι των αρχαίων στοχαστών και διανοητών και τη διδακτέα ύλη έως το τέλος Δεκεμβρίου, η τρίτη και η τέταρτη αφορά τη διδακτέα ύλη της ευρωπαϊκής φιλοσοφίας Στατιστικής έως και τα μέσα Απριλίου. Η μελέτη, κατανόηση και επίλυση των Εργασιών, μας προετοιμάζει δυναμικά και στοχευμένα για την επιτυχία μας επί των αντίστοιχων θεμάτων των εξετάσεων.

 


 

Ετήσια Φροντιστηριακή Εκπαίδευση - Υποστήριξη ΕΠΟ 22

  • Εβδομαδιαία Καθοδήγηση Μελέτης

Αναλυτικές οδηγίες και ακριβές πλάνο για άρτια οργανωμένο πρόγραμμα μελέτης προσαρμοσμένο στον περιορισμένο χρόνο και τις αυξημένες υποχρεώσεις σου.

  • Εκπόνηση Εργασιών

Πλήρης υποστήριξη και επίλυση των Εργασιών με videos και online συνεδρίες, δίνοντας σημασία όχι μόνο στο "πώς" αλλά κυρίως στο "γιατί" της σκέψης και λύσης.

  • Επίλυση αποριών

Άμεση επικοινωνία με τον καθηγητή μέσω chat, forum και email.

  • Εκπαιδευτικό Υλικό

Αναλυτική διδασκαλία Θεωρίας, Μεθοδολογίας, Εφαρμογών και Ασκήσεων σε video-μαθήματα και pdf για κάθε θεματική περιοχή της διδακτέας και εξεταστέας ύλης της ΔΕΟ 13.

  • Προετοιμασία Εξετάσεων

Οργανωμένη και στοχευμένη προετοιμασία για κάθε διδακτική περιοχή και εφ' όλης της ύλης, βασιζόμενοι σε Λέξεις-Κλειδιά, Μεθοδολογίες & "Μυστικά" των εξετάσεων.

 

 


 

Live Διδασκαλία: Ιδιαίτερα - Group

 

Σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, κατόπιν προγραμματισμού και συνεννόησης, ο διδάσκων παρέχει ενισχυτική διδασκαλία με τους φοιτητές, αναλύοντας τη θεωρία - μεθοδολογία ανά θεματική περιοχή, χρησιμοποιώντας ερωτήσεις κλειστού τύπου και επιλύοντας εφαρμογές, συνδυαστικές ασκήσεις, σύνθετα θέματα και θέματα εξετάσεων. Είναι το αποκορύφωμα της εκπαιδευτικής υποστήριξης, διότι με σημείο αναφοράς το πλήρες εκπαιδευτικό υλικό της ιστοσελίδας, οι φοιτητές εξασκούνται στην εφαρμογή αυτών μέσα από ασκήσεις και συνδυαστικά θέματα όλων των επιπέδων.

 

Από το 2001 που ξεκινήσαμε να στηρίζουμε τους φοιτητές του Ε.Α.Π μέχρι σήμερα, χιλιάδες φοιτητές "κατέκτησαν" το πτυχίο τους με τη συμβολή της Εκπαιδευτικής Οικογένειας ARNOS. Με άλλα λόγια…

Μαζί θα κάνουμε το βουνό πεδιάδα

ΕΠΟ 22: Φιλοσοφία στην Ευρώπη
Γνωριμία με το αντικείμενο της Θ.Ε
Επαναλήψεις & Προτεινόμενα Θέματα Εξετάσεων
Προτεινόμενα Θέματα Εξετάσεων
Λυμένα Θέματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών
Λυμένα Θέματα ΕΑΠ - 2010-2011
Εργασίες Προηγούμενων ετών
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2015-16
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2014-15
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2013-14
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2012-13
ΙV. Νεότερα & Σύγχρονα Φιλοσοφικά Ρεύματα
1. Η αυτονομία της έλλογης συνείδησης του Καντ
8. Στροφή προς τη γλώσσα - αναλυτική φιλοσοφία
ΙΙΙ. Η Εποχή του Διαφωτισμού
2. Η γνωσιολογία του Διαφωτισμού
4. Πολιτικές Ιδέες του Διαφωτισμού
ΙΙ. Η Φιλοσοφία στην Ευρώπη (6ος - 16ος)
5. Οι επιφανέστεροι σχολαστικοί φιλόσοφοι του μέσου Μεσαίωνα
*7. Η αναγέννηση και ο σχολαστικισμός από τον 14ο έως τον 16ο αιώνα
Ι. Εισαγωγή στην αρχαία ελληνική φιλοσοφία
3. Πλάτων
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2017-18
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2016-17
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2015-16
2η Εργασία 2015-16 - Υποδειγματική Λύση Β΄
3η Εργασία 2015-16 - Υποδειγματική Λύση Β΄
4η Εργασία 2015-16 - Υποδειγματική Λύση Β΄
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2014-15
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2013-14
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2012-13
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2005-06
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2004-05
Εργασίες Ακαδημαϊκού Έτους 2003-04
3η Εργασία 2003-04 - Υποδειγματική Λύση
Λυμένα Θέματα ΕΑΠ - 2010-2011
Θέματα Τελικής Εξεταστικής 2010-2011
Λυμένα Θέματα ΕΑΠ - 2006-2007
Δεν βρίσκεις την απάντηση; Στείλε μας την ερώτησή σου εδώ.
 
Φωτογραφία Καθηγητή

Καλλιόπη Τασλόγλου

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τμήμα Κλασικής Φιλολογίας
Μαθήματα
Σχολείο: Αρχαία, Φιλοσοφία, Λατινικά, Έκθεση
ΑΕΙ: Κλασική φιλολογία και αρχαιοελληνική και λατινική μετρική
Θ.Ε.: ΕΛΠ, ΕΠΟ
Εκπαιδευτική Φιλοσοφία
Σκοπός της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι οι μαθητές και οι φοιτητές να αγαπήσουν αυτό που διδάσκονται, να το γνωρίσουν σε βάθος και να μην αντιμετωπίζουν τη γνώση ως τη στείρα αποστήθιση κάποιων σελίδων. Επιπλέον, στόχος μου είναι όχι μόνο η γνώση αλλά η ηθική και πνευματική καθοδήγηση των νέων ανθρώπων που αύριο θα αποτελούν ενεργά μέλη της πολιτείας.
Σπουδές & πιστοποιήσεις

2013-έως σήμερα: υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, τομέας Φιλοσοφίας

2011-2016: Μεταπτυχιακές Σπουδές: Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία και Φιλοσοφία των Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, τομέας Φιλοσοφίας

2005-2010: Πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή.

Διδακτική Εμπειρία
2018-2019: Διδάσκουσα καθηγήτρια στο φροντιστήριο «Αρνός» στις ενότητες ΕΛΠ 22, ΕΠΟ 22.
2017-2018: προετοιμασία φοιτητών του κλασικού τμήματος Φιλολογίας στα μαθήματα κατεύθυνσης.
2017-2018: καθηγήτρια στο φροντιστήριο «Κοσμογνώση» στα μαθήματα κατευθύνσεων και στην έκθεση των τάξεων του λυκείου.
2017-2018: καθηγήτρια στο φροντιστήριο «Αρνός», σεμιναριακή διδασκαλία των μαθημάτων που διδάσκονται στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
2016-2017: Διδασκαλία αρχαίων ελληνικών κατεύθυνσης και θεματογραφίας στο φροντιστήριο Σμπόνιας.
2015-2017: προετοιμασία μαθητών για τα πρότυπα σχολεία.
2010-2016: Διδασκαλία αρχαίων ελληνικών, λατινικών, θεματογραφίας και έκθεσης σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης στην Αθήνα, «Πυθαγόρειο», και «Μάθηση».
Μάρτιος-Απρίλιος 2013: Απασχόληση με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Συγγραφικό Υλικό
1. 2013: Μεταπτυχιακή ερευνητική εργασία με τίτλο: «Φιλοσοφικές έννοιες στην Ἀντιγόνη του Σοφοκλή σε συνάφεια με την επιχειρηματολογία των Ἠθικῶν Νικομαχειῶν του Αριστοτέλη».
2. 2013: Συμμετοχή στην επιμέλεια ευρετηρίων στο έργο της ΧατζούδηΤούντα Ελένης με τίτλο: «Ταξιδεύοντας από την Αθήνα στο Μπιζάνι μέσα από τα φύλλα των εφημερίδων το 1912-1913». Ιωάννινα, Εκδόσεις Εταιρείας Ηπειρωτικών Μελετών, 2013.
3. 2011: Συμμετοχή στο άρθρο: «Αρχείο Βιβλιογραφίας Νεοελληνικής Φιλοσοφίας- Περιοδικά», (Επιμ. Κ. Θ. Πέτσιος), Κάτοπτρον Νεοελληνικής Φιλοσοφίας. Τόμος Β'. Ιωάννινα, Δεκέμβριος, 2011. σσ. 275-338.

Κάνε το πρώτο βήμα δωρεάν

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός