ΕΛΠ40 – Τέχνες ΙΙ

Έλα στην ΕΛΠ40 και απόλαυσε τη γνώση μέσα από τις e-υπηρεσίες μας
Γνωριμία με το αντικείμενο της Θ.Ε
7 Θέματα
Γνωριμία με τη Θ.Ε. ΕΛΠ 40  (00:08:35)
Εισαγωγή στη Θ.Ε. (α’ μέρος)  (00:05:11)
Εισαγωγή στη Θ.Ε. (β’ μέρος)  (00:03:07)
Εισαγωγή στη Θ.Ε. (γ’ μέρος)  (00:04:55)
Δυσκολίες μελέτης  (00:03:21)
Εκπόνηση εργασιών  (00:04:22)
Τελικές εξετάσεις  (00:05:22)
Α. Διαλεκτικοί Συσχετισμοί-Θεωρία Ελληνικής Μουσικής
119 Θέματα
Ανημίτονα πεντάτονα  (00:04:03)
Διατονισμός – γένη  (00:01:47)
Αρμονία των Σφαιρών  (00:00:41)
Πυθαγόρας – Δάμων – Πλάτωνας – Αριστοτέλης  (00:02:54)
Ειδικά θέματα ήθους  (00:04:16)
Ήθος – ύφος  (00:01:35)
Το πέρασμα από την αρχαιότητα στους Μέσους Χρόνους  (00:02:40)
Προϊσλαμική και ισλαμική μουσική θεωρία  (00:02:29)
Η μουσική θεωρία στο Βυζάντιο  (00:02:03)
7.1 Μαθηματική θεωρία ευρωπαϊκής μουσικής – Εκδυτικισμός ελληνικής μουσικής (α΄μέρος)  (00:09:23)
7.1 Μαθηματική θεωρία ευρωπαϊκής μουσικής – Εκδυτικισμός ελληνικής μουσικής (β΄μέρος)  (00:08:27)
7.1 Μαθηματική θεωρία ευρωπαϊκής μουσικής – Εκδυτικισμός ελληνικής μουσικής (γ΄μέρος)  (00:04:27)
7.2 Σύγχρονες δυτικές θεωρητικές προσεγγίσεις στη μουσική (α΄μέρος)  (00:11:45)
7.2 Σύγχρονες δυτικές θεωρητικές προσεγγίσεις στη μουσική (β΄μέρος)  (00:08:43)
7.2 Σύγχρονες δυτικές θεωρητικές προσεγγίσεις στη μουσική (γ΄μέρος)  (00:12:41)
Σημειώσεις: Τόμος Α΄, Κεφάλαιο 7
Η μουσική θεωρία στη Δύση: Μεσαίωνας & Αναγέννηση  (00:03:23)
Σημειώσεις
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
2 από 2
Β. Μουσική Πράξη: Αρχαίοι και Μέσοι Χρόνοι
41 Θέματα
1.1 Θεωρητικά: Φυσική και Ιστορία (α΄μέρος)  (00:13:29)
1.1 Θεωρητικά: Φυσική και Ιστορία (β΄μέρος)  (00:14:09)
1.2 Ο Αριστόξενος  (00:12:43)
Σημειώσεις: Τόμος B΄, Κεφάλαιο 1
2. Γενικά στοιχεία αρχαίας ελληνικής μουσικής
2. Γενικά στοιχεία αρχαίας ελληνικής μουσικής  (00:09:34)
3.1.1 Οι δύο κλασικές μουσικές γραφές  (00:09:45)
3.1.2 Ανάγνωση των κλασικών μουσικών γραφών  (00:07:40)
3.1.3 Το διάγραμμα  (00:01:14)
3.1.4 Μερικά βασικά προβλήματα ανάγνωσης  (00:08:35)
3.1.5 Παρασήμναση του ρυθμού  (00:02:36)
Σημειώσεις: Τόμος B΄, Κεφάλαιο 3
4.Τα αρχαία ελληνικά μουσικά όργανα
4.Τα αρχαία ελληνικά μουσικά όργανα  (00:12:08)
5.4.1 Η παιδευτική αξία της μουσικής  (00:05:18)
5.4.2 Συστήματα μουσικής παιδείας  (00:06:32)
5.4.3 Περιεχόμενο της μουσικής παιδείας  (00:06:49)
5.4.4 Ο «μουσικός ανήρ»  (00:02:18)
Σημειώσεις: Τόμος B΄, Υποκεφάλαιο 5.4
6.1.1 Μουσική του Βυζαντίου και βυζαντινή μουσική  (00:04:33)
Σημειώσεις: Τόμος B΄, Υποκεφάλαιο 6.1
7.1.1 Η ορθόδοξη εκκλησιαστική μουσική ως ανοικτό σύστημα  (00:05:14)
7.1.2 Εκκλησιαστική μουσική και καλλιτεχνική δημιουργία  (00:03:51)
7.1.3 Η παράδοση των αρχαίων ελληνικών διατριβών περί μουσικής  (00:04:13)
7.1.4 Ισλαμικές επιδράσεις στην βυζαντινή εκκλησιαστική μουσική  (00:06:30)
7.1.5 Δυτικές επιδράσεις στη βυζαντινή μουσική  (00:04:37)
7.1.6 Η ορθόδοξη μουσική παράδοση της Κύπρου  (00:03:03)
7.1.7 Η ορθόδοξη μουσική παράδοση της Κρήτης  (00:03:57)
7.1.8 Επτανησιακό εκκλησιαστικό ιδίωμα  (00:03:23)
Σημειώσεις: Τόμος B΄, Υποενότητα 7.1
7.3.1 «Εξωτερικές» και ετερόδοξες μουσικές των Μέσων Χρόνων  (00:11:30)
7.3.2 Λαϊκές παραδοσιακές μουσικές μέσων χρόνων  (00:07:16)
7.3.3 Καθαρά εξωτερικές μουσικές του Βυζαντίου  (00:03:22)
7.3.4 Μεταίχμια εσωτερικής και εξωτερικής μουσικής  
7.3.5 Παραϋμνογραφία  (00:04:31)
7.3.6 Μεταβυζαντινές εξωτερικές μουσικές και Ισλάμ  (00:09:18)
7.3.7 Μουσικές της Κύπρου σε μεσαίωνα και αναγέννηση  (00:06:19)
7.3.8 Μουσικές της Κρήτης σε μεσαίωνα και αναγέννηση  (00:09:38)
Σημειώσεις: Τόμος B΄, Υποενότητα 7.3
7.4 Τα μουσικά όργανα στο Βυζάντιο  (00:04:52)
7.4 Τα μουσικά όργανα στο Βυζάντιο
Γ. Μουσική Πράξη: Λαϊκή παράδοση-Νεώτεροι Χρόνοι
70 Θέματα
1.2.3 Κλίμακες, τρόποι, δρόμοι, μακάμ  (00:12:57)
2.2.1 Χορδόφωνα Ι: οικογένεια του λαούτου  (00:13:10)
2.2.1 Λαούτο ή λάουτο  (00:15:35)
2.2.1 Τοξωτά λαουτοειδή  (00:03:55)
2.2.1 Μεταγενέστερος τύπος λύρας  (00:07:25)
2.2.1 Φιαλόσχημες λύρες: κεμεντζές και κεμανές  (00:05:57)
2.2.2 Χορδώφωνα ΙΙ: οικογένεια των ψαλτηρίων  (00:13:53)
2.2.3 Αερόφωνα Ι  (00:10:35)
2.2.3 Ανοικτά φλάουτα με ράμφος  (00:01:40)
2.2.4 Αερόφωνα ΙΙ: αυλοί γλωττιδοφόροι  (00:08:07)
2.2.4 Κλαρίνο  (00:07:50)
2.2.4 Δίγλωττοι αυλοί  (00:03:56)
2.2.5 Μεμβρανόφωνα  (00:09:46)
2.2.6 Ιδιόφωνα  (00:09:03)
Σημειώσεις: Τόμος Γ΄, Κεφάλαιο 2.2
Γενικά στοιχεία προϊστορίας και ιστορίας του ελληνικού δημοτικού τραγουδιού (α΄μέρος)  (00:13:39)
Γενικά στοιχεία προϊστορίας και ιστορίας του ελληνικού δημοτικού τραγουδιού (β΄μέρος)  (00:14:33)
Γενικά στοιχεία προϊστορίας και ιστορίας του ελληνικού δημοτικού τραγουδιού (γ΄μέρος)  (00:11:04)
Τα πρωτογενή και ιστορικά είδη του δημοτικού τραγουδιού (α΄μέρος)  (00:18:18)
Τα πρωτογενή και ιστορικά είδη του δημοτικού τραγουδιού (β΄μέρος)  (00:13:03)
Τα πρωτογενή και ιστορικά είδη του δημοτικού τραγουδιού (γ΄μέρος)  (00:05:40)
Το ελληνικό δημοτικό τραγούδι: λόγος, μορφή (α΄μέρος)  (00:06:05)
Το ελληνικό δημοτικό τραγούδι: λόγος, μορφή (β΄μέρος)  
Το ελληνικό δημοτικό τραγούδι: λόγος, μορφή (γ΄μέρος)  (00:04:00)
Σημειώσεις: Τόμος Γ΄, Κεφάλαιο 3
Ελληνικές κοινότητες εξωτερικού (α΄μέρος)  (00:20:31)
Ελληνικές κοινότητες εξωτερικού (β΄μέρος)  (00:12:43)
Ετερόγλωσσες και μειονοτικές μουσικοχορευτικές παραδόσεις στην ελλάδα (α΄μέρος)  (00:16:48)
Ετερόγλωσσες και μειονοτικές μουσικοχορευτικές παραδόσεις στην ελλάδα (β΄μέρος)  (00:12:10)
Ετερόγλωσσες και μειονοτικές μουσικοχορευτικές παραδόσεις στην ελλάδα (γ΄μέρος)  (00:18:11)
Ετερόγλωσσες και μειονοτικές μουσικοχορευτικές παραδόσεις στην ελλάδα (δ΄μέρος)  (00:06:14)
Σημειώσεις: Τόμος Γ΄, Υποκεφάλαιο 5.1, 5.3
Ιδεολογικά και μουσικά μεταίχμια της Νεότερης περιόδου  (00:13:18)
Σημειώσεις: Τόμος Γ΄, Υποκεφάλαιο 6.1
Ο Φάλμεραϊερ και η συγκρότηση της ελληνικής λαογραφίας  (00:12:05)
Το παράδειγμα του κλέφτικου τραγουδιού  (00:07:07)
Το παράδειγμα του ρεμπέτικου τραγουδιού  (00:07:04)
Σημειώσεις: Τόμος Γ΄, Υποκεφάλαια 6.2, 6.3
Τραγούδι σμυρνιώτικο/πολίτικο  (00:07:18)
Καντάδα και λαϊκορεμπέτικο  (00:06:50)
Αστικολαϊκά είδη και συγκεκραμένο φθογγολόγιο  (00:02:30)
Λαϊκορεμπέτικο και παράδοση  (00:05:30)
Το ρεμπέτικο τραγούδι και το κοινωνικό πλαίσιο  (00:08:00)
Το ρεμπέτικο τραγούδι: μουσικολογικά στοιχεία  (00:04:51)
Προς το μετα-ρεμπέτικο λαϊκό τραγούδι  (00:03:11)
Ιδιαιτερότητες της Επτανήσου κατά τον 19ο αι.  (00:03:56)
Επτανησιακή λαϊκή μουσική και καντάδα  (00:05:40)
Επτανησιακή λαϊκή μουσική και καντάδα: μορφές  (00:04:38)
Η έντεχνη μουσική στην καθημερινή ζωή των επτανησιακών πόλεων του 19ου αι.  (00:03:12)
Σημειώσεις: Τόμος Γ΄, Κεφάλαιο 7
Δυτικά θεωρητικά και αστικό τραγούδι  (00:03:28)
Από τον 19ο στον 20ο αιώνα  (00:03:11)
Ευρωπαϊκή μουσική δημιουργία και πρωτοπορία  (00:01:59)
Κοινωνικές λειτουργίες της μουσικής κατά τον 20ο αιώνα  (00:03:42)
Διαφορετικά περιεχόμενα των τραγουδιών μαζικής παραγωγής και διάδοσης & Η εξάπλωση των ιδιωτικών μέσων μαζικής επικοινωνίας  (00:04:42)
Μεταβολή ρόλου δισκογραφικών εταιριών  (00:01:27)
Ο ρόλος και ο φάυλος κύκλος της διαφήμισης – Μεταβολές τρόπων αντίληψης της μουσικής  (00:07:21)
Ο μαζικός πολιτισμός και η αλλαγή της κλίμακας μερικών παλιών φαινομένων  (00:02:47)
Σημειώσεις: Τόμος Γ΄, Κεφάλαιο 8
19ος αιώνας: η διασπορά των Ελλήνων – Ο Νικόλαος Μάντζαρος και οι μαθητές του  (00:07:43)
Άλλοι Επτανήσιοι συνθέτες – Ερασιτεχνικοί σύλλογοι για τη διάδοση της ευρωπαϊκής μουσικής στην Αθήνα  (00:08:31)
Η εθνική μουσική υπό νέα σημασία: Μανώλης Καλομοίρης  (00:07:51)
Η σύγχρονη μουσική μετά τον Β΄παγκόσμιο πόλεμο  (00:08:50)
Σημειώσεις: Τόμος Γ΄, Κεφάλαιο 9
Το ελληνικό τραγούδι πριν την εμφάνιση της δισκογραφίας  (00:10:05)
Οι πρώτες ηχογραφήσεις στο εξωτερικό – δημιουργία δισκογραφικής βιομηχανίας στην Ελλάδα (α΄μέρος)  (00:03:50)
Οι πρώτες ηχογραφήσεις στο εξωτερικό – δημιουργία δισκογραφικής βιομηχανίας στην Ελλάδα (β΄μέρος)  (00:12:12)
Το ελληνικό τραγούδι μετά τον πόλεμο  (00:17:19)
Δικτατορία και μεταπολίτευση  (00:11:21)
Σημειώσεις: Τόμος Γ΄, Κεφάλαιο 10
Δ. Θεωρία Χορού: Ελληνική χορευτική πράξη
3 Θέματα
Κατηγορίες αρχαίων χορών (α΄μέρος)  (00:06:21)
Κατηγορίες αρχαίων χορών (β΄μέρος)  (00:09:03)
Σημειώσεις: Τόμος Δ΄, Κεφάλαιο 4.2
Ε. Χορευτική Πράξη: Παραδοσιακός και Σύγχρονος Χορός
12 Θέματα
Ευρωπαϊκός έντεχνος χορός τον 19ο αιώνα (α΄μέρος)  (00:07:56)
Ευρωπαϊκός έντεχνος χορός τον 19ο αιώνα (β΄μέρος)  (00:09:29)
Έντεχνος χορός στην Ελλάδα  (00:11:27)
Σημειώσεις: Τόμος Ε΄, Κεφάλαιο 4
Εννοιακή προσέγγιση στους σύγχρονους δημοφιλείς χορούς  (00:12:06)
«Λατινοαμερικάνικοι» χοροί  (00:07:44)
Βορειοαμερικάνικοι και ευρωπαϊκοί νεανικοί συρμοί του ΄60  (00:03:44)
Μοντέρνοι χοροί δεκαετιών ΄50 και ΄60  (00:06:16)
Ιστορικός ρόλος του ροκ κινήματος – Δεκαετία 1970 και μετά  (00:08:49)
Σημειώσεις: Τόμος Ε΄, Κεφάλαιο 5
Το μεταμοντέρνο σώμα: χορευτική ταυτότητα και κοινωνικές συνιστώσες  (00:17:43)
Σημειώσεις: Τόμος Ε΄, Κεφάλαιο 6
1. Διαλεκτικοί Συσχετισμοί-Θεωρία Ελληνικής Μουσικής – 1η εργασία
Μάθημα 1ο: Λαϊκός πολιτισμός – Ιδιαιτερότητες -Επιστημονικότητα
23 Θέματα
Εισαγωγή  (00:13:34)
Θεωρία – Πράξη  (00:11:24)
Προβλήματα προσδιορισμού της έννοιας λαϊκή δημιουργία
Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του λαϊκού πολιτισμού  (00:09:47)
Λαϊκή και Έντεχνη Δημιουργία  (00:06:56)
Ιερό και Κοσμικό στοιχείο  (00:03:13)
Δημόσιες και Ιδιωτικές Πτυχές  (00:03:23)
Γενικά Συμπεράσματα  (00:02:26)
Θεωρία και πράξη
Προβλήματα προσδιορισμού της έννοιας της λαϊκής δημιουργίας
Παγκοσμιότητα & Τοπικότητα  (00:03:24)
Οι ιδιαιτερότητες της Μουσικής  (00:02:59)
Γεωγραφικά στερεότυπα  (00:03:02)
Οι σύνθετες διαλεκτικές της συνέχειας & των ασυνεχειών  (00:03:12)
Αξιολογικές διαστάσεις – Υποκειμενικά & Αντικειμενικά κριτήρια  (00:04:55)
Διαπολιτισμικότητα & Διιστορικότητα  (00:05:16)
Το σωστό & το λάθος στη Μουσική & το Χορό  (00:06:13)
Σύνοψη  (00:03:44)
Εντοποιότητα και αισθητική ταυτότητα
Ιστορία της τέχνης και αισθητική αποτίμηση
Δραστηριότητες του μαθήματος
Δραστηριότητες κεφ Α1
Ιστορική εξέλιξη και βασικές αρχές της λογικής
Μάθημα 2ο: Μουσική – χορός – αισθητική – μορφολογία
6 Θέματα
Έννοιες – Μεγέθη – Αντιθέσεις  (00:10:37)
Αναλυτική Μέθοδος  (00:04:24)
Αναλυτική μέθοδος και αντιθέσεις  (00:03:03)
Αφηρημένη σκέψη  (00:02:11)
Οι αντιθέσεις στην αφηρημένη σκέψη  (00:05:14)
Μουσική – χορός – αισθητική – μορφολογία  (00:03:18)
Μάθημα 3ο: Ιδεολογική ταυτότητα
31 Θέματα
Εισαγωγή  (00:01:17)
Ταυτότητα  (00:03:02)
Ταυτότητες σκοπούμενες και τετελεσμένες  (00:01:34)
Ταυτοτικά επίπεδα  (00:02:31)
Πραγματική και φαντασιακή/ιδεολογική ταυτότητα  (00:02:44)
Διάγνωση και κατασκευή ταυτότητας  (00:03:13)
Πυραμίδες ταυτοτήτων  (00:04:22)
Αμφίρροπες, μεταιχμιακές και πολλαπλές ταυτότητες  (00:01:57)
Άτομο και ταυτότητες  (00:02:21)
Στοιχεία ατομικής ταυτότητας  (00:04:04)
Ορισμός συμβολικής ταυτότητας  (00:05:09)
Η σημασία των συμβολικών ταυτοτήτων  (00:05:40)
Εκπομπή και πρόσληψη συμβολικών ταυτοτήτων  (00:01:25)
Κληρονομικότητα και συμβολοποίηση πραγματικής ταυτότητας (α΄μέρος)  (00:03:57)
Κληρονομικότητα και συμβολοποίηση πραγματικής ταυτότητας (β΄μέρος)  (00:02:30)
Ταυτότητα και διαχρονία  (00:02:11)
Ταυτοτική μακροβιότητα παράδοση  (00:02:51)
Παράδοση, νεωτερικότητα και επανάσταση  (00:02:19)
Ταυτότητα, καταγωγή και συνέχεια  (00:02:40)
Βιολογικά ανάλογα της φαντασιακής ταυτότητας  (00:00:35)
Ιστορικά ορόσημα  (00:02:49)
Η γεωπολιτική διάσταση της ταυτότητας  (00:03:08)
Ταυτότητα και πολιτειακά πρότυπα  (00:08:34)
Εμείς και οι άλλοι  (00:01:34)
Έθνος  (00:04:44)
Εθνοπολιτισμική ταυτότητα  (00:05:31)
Εθνολογική ταυτότητα  (00:03:12)
Ατομική “εθνική ταυτότητα”  (00:05:15)
Περί ιδεολογημάτων  (00:04:31)
Ο ορθολογισμός ως ταυτοτικό ιδεολόγημα  (00:04:09)
Εθνοπολιτισμική ταυτότητα και επιστημονική δεοντολογία  (00:02:25)
4ο Μάθημα: Ταυτοτική διαλεκτική στην ελληνική μουσική
19 Θέματα
Κοινωνική και πολιτισμική ταυτότητα  (00:09:19)
Διαλεκτικές της μουσικής παράδοσης στη νεότερη Ελλάδα  (00:02:45)
Σύγκρουση και σύνθεση  (00:01:03)
Πολιτισμικές ασυνέχειες και επιβιώματα  (00:04:37)
Πολιτισμική ώσμωση  (00:02:02)
Διαχρονίες στην ελληνική μουσική  (00:02:17)
Παραδοσιακές και Αναλυτικές νόρμες  (00:10:58)
Δυναμικότητα της ελληνικής μουσικής παράδοσης  (00:03:06)
Ανήκειν και Αισθητική  (00:16:52)
Αναλυτικές διασπάσεις του πρωταρχικού δρωμένου  (00:02:22)
Ταυτοτικές διαλεκτικές των δρωμενικών τεχνών  (00:03:33)
Η εξελικτική πορεία του χορού  (00:05:38)
Η συνθετική εικόνα του χορού  (00:01:08)
Μεταβολές των τρόπων μουσικής έκφρασης  (00:01:09)
Το γούστο  (00:02:19)
Οργάνωση τoυ μουσικού υλικού και ερμηνεία  (00:01:11)
Μουσική, χορός και κώδικες επικοινωνίας  (00:01:58)
Διευκόλυνση επικοινωνίας και οργάνωση συναισθημάτων  (00:01:23)
Μουσική και άλλες μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης  (00:01:33)
2. Μουσική Πράξη: Αρχαίοι και Μέσοι Χρόνοι - 2η εργασία
Μάθημα 1ο: Αρχαία ελληνική μουσική
9 Θέματα
Εισαγωγή  (00:04:58)
Ιστορική εξέλιξη και βασικές αρχές της Λογικής  (00:15:28)
Θεωρητικά: Φύση και Ιστορία
Ασκήσεις ΜέροςΙΙ κεφ. 1
Προϊστορία και ιστορία της αρχαίας ελληνικής μουσικής
Γραφές και κείμενα της αρχαίας ελληνικής μουσικής
Οι μουσικές γραφές και η ανάγνωσή τους
1η Άσκηση αυτοαξιολόγησης
2η Άσκηση αυτοαξιολόγησης
Μάθημα 3ο: Βυζαντινή μουσική
3 Θέματα
Μουσική του Βυζαντίου και βυζαντινή μουσική
1η Άσκηση αυτοαξιολόγησης
Διαλεκτικές και εξωτερικές επιρροές της ορθόδοξης μουσικής
3. Μουσική Πράξη: Λαϊκή παράδοση-Νεώτεροι Χρόνοι – 3η εργασία
Μάθημα 1ο: Μουσικά όργανα
2 Θέματα
Ειδικά θεωρητικά της λαϊκής παραδοσιακής μουσικής
Όργανα ελληνικής παραδοσιακής – λαϊκής μουσικής
Μάθημα 2ο: Δημοτικό τραγούδι
3 Θέματα
Το δημοτικό τραγούδι  (00:19:44)
Στοιχεία προϊστορίας και ιστορίας του ελληνικού δμοτικού τραγουδιού
Το Δημοτικό Τραγούδι
Μάθημα 3ο: Μουσικά ιδεολογήματα στο νεόκοπο κράτος
3 Θέματα
Δημοτικό και αστικολαϊκό – Κλέφτικο – ρεμπέτικο τραγούδι
Ετερόγλωσσες & μειονοτικές μουσικοχορευτικές παραδόσεις
Δραστηριότητες κεφ. 7
Μάθημα 4ο: Έντεχνη νεοελληνική μουσική – Επτανησιακή λαϊκή μουσική
2 Θέματα
Έντεχνη νεοελληνική μουσική (Πριν τον Β΄Παγκόσμιο)
Το ελληνικό τραγούδι πριν από την εμφάνιση της δισκογραφίας
Μάθημα 5ο: Ευρωπαϊκή μουσική δημιουργία και πρωτοπορία
2 Θέματα
Δυτικά θεωρητικά και αστικό τραγούδι
Ο Νεότερος δυτικός “έντεχνος χορός”
4. Θεωρία χορού – χορευτική πράξη – 4η εργασία
Μάθημα 1ο: Κατηγορίες αρχαίων χορών
1 Θέμα
Κατηγορίες και είδη χορών
Μάθημα 2ο: Παραδοσιακός και σύγχρονος χορός
3 Θέματα
Λαϊκός παραδοσιακός χορός
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Ελληνικοί αστικολαϊκοί χοροί
Μάθημα 3ο: Σύγχρονος χορός
7 Θέματα
Χορευτική πράξη & κοινωνική συμπεριφορά στο νεοελληνικό πολιτισμό  (00:19:43)
Ο νεότερος δυτικός “έντεχνος” χορός
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
“Ευρωπαϊκοί”, “Λατινοαμερικανικοί” και “Μοντέρνοι” χοροί
Ο χορός στα νεότερα χρόνια (α΄)
Ο χορός στα νεότερα χρόνια (β΄)
Κοινωνικές όψεις της σύγχρονης ελληνικής χορευτικής πραγματικότητας
Προηγούμενο Θέμα
Επόμενο Θέμα

Εκπόνηση εργασιών

ΕΛΠ40 – Τέχνες ΙΙ Γνωριμία με το αντικείμενο της Θ.Ε Εκπόνηση εργασιών
Προηγούμενο Θέμα
Πίσω στο Μάθημα
Επόμενο Θέμα
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Login
Accessing this μάθημα requires a login. Please enter your credentials below!

Lost Your Password?