ΕΛΠ31 – Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο

Έλα στην ΕΛΠ31 και απόλαυσε τη γνώση μέσα από τις e-υπηρεσίες μας
Γνωριμία με το αντικείμενο της Θ.Ε
3 Θέματα
Εισαγωγή στη Θ.Ε (α’ μέρος)  (00:04:23)
Εισαγωγή στη Θ.Ε (β’ μέρος)  (00:04:21)
Δυσκολίες μελέτης  (00:05:28)
Ξεφυλλίζοντας την ΕΛΠ 31
14 Θέματα
Η Δραματουργία του Αισχύλου – Η ζωή και η εποχή του  (00:05:21)
Τα σωζόμενα έργα του Αισχύλου  (00:08:52)
Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:05:45)
Τα βασικά σημεία της τεχνικής του ποιητή  (00:02:16)
Η αντιμετώπιση των χωροχρονικών περιορισμών  (00:02:17)
Ανακεφαίωση  (00:01:28)
Αισχύλου Πέρσες, Εισαγωγικά – Θεματική των Περσών  (00:03:03)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Πάροδος  (00:04:15)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – 1ο Επεισόδιο  (00:07:09)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (α΄ μέρος)  (00:02:32)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (β΄ μέρος)  (00:04:36)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία τεχνικής του ποιητή – Ο χρόνος & χώρος  (00:04:39)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:03:06)
Οι σημαντικότερες σκηνές των Περσών – Ανακεφαλαίωση  (00:02:17)
O Δραματικός λόγος (Αισχύλος ως Μένανδρος)
1. Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα
8 Θέματα
Διαγραμματική παρουσίαση
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Δραστηριότητες
Aνάλυσης μαθήματος
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (α΄ μέρος)  
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (β΄ μέρος)  (00:04:02)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (γ΄ μέρος)  (00:05:05)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (δ΄ μέρος)  (00:05:06)
2. Καταγωγή και πρώιμες φάσεις αρχαίου ελληνικού δράματος
8 Θέματα
Διαγραμματική παρουσίαση
Δραστηριότητες
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (α΄ μέρος)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (α΄ μέρος)  (00:04:14)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (β΄ μέρος)  (00:02:58)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (γ΄ μέρος)  (00:02:47)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (δ΄ μέρος)  (00:01:15)
3. Η Τραγωδία και το σατυρικό δράμα της κλασικής περιόδου
47 Θέματα
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Διαγραμματική παρουσίαση
Χρονολογικός πίνακας σωζόμενων τραγωδιών
Η Δραματουργία του Αισχύλου – Η ζωή και η εποχή του  (00:05:21)
Τα σωζόμενα έργα του Αισχύλου  
Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:05:45)
Τα βασικά σημεία της τεχνικής του ποιητή  (00:02:16)
Η αντιμετώπιση των χωροχρονικών περιορισμών  (00:02:17)
Ανακεφαίωση  (00:01:28)
Αισχύλου δραματουργία
Διαγραμματική παρουσίαση
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Δραστηριότητες
Αισχύλου “Πέρσαι”
Αισχύλου Πέρσες, Εισαγωγικά – Θεματική των Περσών  (00:03:03)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Πάροδος  (00:04:15)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – 1ο Επεισόδιο  (00:07:09)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (α΄ μέρος)  (00:02:32)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (β΄ μέρος)  (00:04:36)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία τεχνικής του ποιητή – Ο χρόνος & χώρος  (00:04:39)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:03:06)
Οι σημαντικότερες σκηνές των Περσών – Ανακεφαλαίωση  (00:02:17)
Δραστηριότητες “Πέρσες”
Τα πρόσωπα του έργου – Οι σημαντικές σκηνές των Περσών – Ανακεφαλαίωση  (00:01:28)
Δραστηριότητες
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Ευρυπίδου Μήδεια – Εισαγωγή  (00:00:56)
Ευρυπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (α’ μέρος)  (00:03:48)
Ευρυπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (β’ μέρος)  (00:03:12)
Ευρυπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (γ’ μέρος)  (00:02:31)
Ευρυπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (α’ μέρος)  (00:02:56)
Ευρυπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (β’ μέρος)  (00:02:21)
Ευρυπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (γ’ μέρος)  (00:03:13)
Ευρυπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (δ’ μέρος)  (00:02:28)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία του Ιάσονα (α’ μέρος)  (00:02:27)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία του Ιάσονα (β’ μέρος)  (00:03:01)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία της Μήδειας  (00:03:30)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η δευτερολογία του Ιάσονα  (00:01:49)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η ερμηνεία της απόφασης της Μήδειας  (00:03:38)
Ευρυπίδου Μήδεια – Η ιδεολογία του ποιητή  (00:05:17)
Ευρυπίδου Μήδεια – Η τεχνική του ποιητή  (00:00:57)
Ευρυπίδου Μήδεια – Ανακεφαλαίωση  (00:01:06)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Δραστηριότητες
Ευριπίδη “Μήδεια”
Η δομή του έργου Μήδεια
Σοφοκλής, “Οιδίποδας Τύραννος”
4. Το Αριστοφανικό έργο
16 Θέματα
Το αριστοφανικό έργο – Η ζωή και η εποχή του Αριστοφάνη  (00:09:03)
Το αριστοφανικό έργο – Τα σωζόμενα έργα του Αριστοφάνη (α’ μέρος)  (00:07:05)
Το αριστοφανικό έργο – Τα σωζόμενα έργα του Αριστοφάνη (β’ μέρος)  (00:07:24)
Το αριστοφανικό έργο – Τα βασικά χαρακτηριστικά της κωμωδίας  (00:05:51)
Το αριστοφανικό έργο – Η δομή της κωμωδίας  (00:07:34)
Το αριστοφανικό έργο – Ανακεφαλαίωση  (00:01:08)
Αριστοφανική κωμωδία
Διαγραμματική παρουσίαση
Χρονολογικός πίνακας σωζόμενων κωμωδιών
Δραστηριότητες
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Εισαγωγή, Υπόθεση του έργου  (00:05:45)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Τα πρόσωπα του έργου (α’ μέρος)  (00:09:13)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Τα πρόσωπα του έργου (β’ μέρος)  (00:06:27)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Σκηνές του έργου  (00:04:01)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Σκηνικά ζητήματα, Ανακεφαλαίωση  (00:07:44)
Αριστοφάνη “Όρνιθες”
5. Το Θέατρο του 4ου αιώνα και η Νέα Κωμωδία
18 Θέματα
Δραστηριότητες “Όρνιθες”
Πλάνο μελέτης  (00:00:54)
Ελληνιστικά χρόνια  (00:02:44)
Χαρακτηριστικά ελληνιστικής εποχής  (00:04:13)
Οι αλλαγές στο χώρο του δράματος  (00:04:13)
Οι αλλαγές στην κωμωδία  (00:03:42)
Νέα κωμωδία  (00:05:41)
Το έργο του Μενάνδρου – Εισαγωγή  (00:01:12)
Το έργο του Μενάνδρου – Η ζωή και η εποχή του ποιητή  (00:10:23)
Το έργο του Μενάνδρου – Χαρακτηριστικά της κωμωδίας του Μενάνδρου  (00:03:15)
Τα σωζόμενα έργα του Μενάνδρου  (00:01:50)
Το έργο του Μενάνδρου – Η δομή του έργου  (00:04:16)
Το έργο του Μενάνδρου – Τα πρόσωπα του έργου  (00:04:07)
Το έργο του Μενάνδρου – Σκηνές του έργου, Ανακεφαλαίωση  (00:02:23)
Η Δραματουργία κατά τον 4ο αιώνα
Το Δράμα του 4ου αιώνα
Νέα κωμωδία και το έργο του Μενάνδρου
Ανακεφαλαίωση  (00:01:33)
1. Αρχαίο δράμα: Καταγωγή και πρώιμες φάσεις - 1η Εργασία
Μάθημα 1ο: Το θέατρο και οι θεσμοί της πόλης
7 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:02:32)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (α’ μέρος)  (00:06:45)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (β΄ μέρος)  (00:04:02)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (γ΄ μέρος)  (00:05:05)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (δ΄ μέρος)  (00:05:06)
Διαγραμματική παρουσίαση του μαθήματος
Θέατρο και θεσμοί της πόλης
Μάθημα 2ο: Η αρχιτεκτονική του αρχαίου θεάτρου – Σκηνογραφία – μηχανήματα
3 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:03:24)
Αρχιτεκτονική – σκηνογραφία – μηχανήματα  (00:02:58)
Αρχιτεκτονική του θεάτρου, Σκηνογραφία, Μηχανήματα
Μάθημα 3ο: Διοργάνωση δραματικών αγώνων
3 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:02:05)
Οι δραματικοί αγώνες και η διοργώνωσή τους  (00:02:47)
Διοργάνωση δραματικών αγώνων
Μάθημα 4ο: Η ενδυματολογία στο αρχαίο δράμα
3 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:01:34)
Ενδυματολογία στο αρχαίο δράμα  (00:06:42)
Ενδυματολογία στο αρχαίο δράμα
Μάθημα 5ο: Γένεση, προδρομικές μορφές και εξέλιξη της τραγωδίας
7 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:00:58)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (α΄ μέρος)  (00:04:14)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (β΄ μέρος)  (00:02:58)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (γ΄ μέρος)  (00:02:47)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Διαγραμματική παρουσίαση του μαθήματος
Γένεση προδρομικές μορφές και εξέλιξη της τραγωδίας
Μάθημα 6ο: Γένεση της κωμωδίας και του σατυρικού δράματος
3 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:01:37)
Γένεση κωμωδίας και σατυρικού δράματος  (00:05:19)
Γένεση της κωμωδίας και του σατυρικού δράματος
Μάθημα 7ο: Τραγωδία κατά τον Αριστοτέλη, ποσοτική και ποιοτική διαίρεση
4 Θέματα
Καθοδήγηση Μελέτης  (00:01:20)
Αριστοτέλης – Ποσοτική και ποιοτική διαίρεση της τραγωδίας  (00:01:15)
Η καταγωγή και οι πρώιμες φάσεις του αρχαίου δράματος
Αριστοτέλης – Τραγωδία, ποσοστική και ποιοτική διαίρεση
2. Η δραματουργία του Αισχύλου και του Σοφοκλή - 2η Εργασία
Μάθημα 1ο: Η δραματουργία του Αισχύλου
12 Θέματα
Καθοδήγηση Μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:06:28)
Η Δραματουργία του Αισχύλου – Η ζωή και η εποχή του  (00:05:21)
Τα σωζόμενα έργα του Αισχύλου  (00:08:52)
Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:05:45)
Τα βασικά σημεία της τεχνικής του ποιητή  (00:02:16)
Η αντιμετώπιση των χωροχρονικών περιορισμών  (00:02:17)
Ανακεφαίωση του μαθήματος  (00:01:28)
Η δραματουργία του Αισχύλου
Αισχύλος – Διαγραμματική παρουσίαση
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Κεφάλαιο 3ο: Αισχύλος
Μάθημα 2ο: Πέρσες Αισχύλου
13 Θέματα
Καθοδήγηση Μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:06:02)
Αισχύλου Πέρσες, Εισαγωγικά – Θεματική των Περσών  (00:03:03)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Πάροδος  (00:04:15)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – 1ο Επεισόδιο  (00:07:09)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (α΄ μέρος)  (00:02:32)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (β΄ μέρος)  (00:04:36)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία τεχνικής του ποιητή – Ο χρόνος & χώρος  (00:04:39)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:03:06)
Οι σημαντικότερες σκηνές των Περσών – Ανακεφαλαίωση  (00:02:17)
Τα πρόσωπα του έργου – Ανακεφαλαίωση  (00:01:28)
Αισχύλου “Πέρσαι”
Κεφάλαιο 3ο: Αισχύλου “Πέρσαι”
Μάθημα 3ο: Η δραματουργία του Σοφοκλή
7 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:07:38)
Δραματουργία Σοφοκλή (1ο μέρος)  (00:09:47)
Δραματουργία Σοφοκλή (2ο μέρος)  (00:04:46)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Κεφ. 3ο: Ο Σοφοκλής και η κλασική φάση της τραγωδίας
Δραματουργία Σοφοκλή
Μάθημα 4ο: Οιδίπους Τύραννος Σοφοκλή
6 Θέματα
Καθοδήγηση Μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:05:55)
Οιδίπους Τύραννος Σοφοκλή (1ο μέρος)  (00:11:06)
Οιδίπους Τύραννος Σοφοκλή (2ο μέρος)  (00:05:08)
Σοφοκλής, “Οιδίποδας Τύραννος”
Οιδίπους Τύραννος Σοφοκλή
3. Η δραματουργία του Ευριπίδη - 3η Εργασία
Μάθημα 1ο: Η δραματουργία του Ευριπίδη
7 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:05:43)
Η δραματουργία του Ευριπίδη 1ο μέρος  (00:08:28)
Η δραματουργία του Ευριπίδη 2ο μέρος  (00:07:09)
Η δραματουργία του Ευριπίδη 3ο μέρος  (00:08:30)
Η δραματουργία του Ευριπίδη 4ο μέρος  (00:03:17)
11. Δραματουργία Ευριπίδη
Μάθημα 2ο: Μήδεια Ευριπίδη
17 Θέματα
Καθοδήγηση Μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:04:17)
Ευριπίδου Μήδεια – Εισαγωγή  (00:00:56)
Ευριπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (α’ μέρος)  (00:03:48)
Ευριπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (β’ μέρος)  (00:03:12)
Ευριπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (γ’ μέρος)  (00:02:31)
Ευριπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (α’ μέρος)  (00:02:56)
Ευριπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (β’ μέρος)  (00:02:21)
Ευριπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (γ’ μέρος)  (00:03:13)
Ευριπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (δ’ μέρος)  (00:02:28)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία του Ιάσονα (α’ μέρος)  (00:02:27)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία του Ιάσονα (β’ μέρος)  (00:03:01)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία της Μήδειας  (00:03:30)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η δευτερολογία του Ιάσονα  (00:01:49)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η ερμηνεία της απόφασης της Μήδειας  (00:03:38)
Μήδεια Ευριπίδη  (00:06:25)
12. Ευριπίδη Μήδεια
4. Το αριστοφανικό έργο - Το δράμα και η κωμωδία του 4ου αιώνα - 4η Εργασία
Μάθημα 1ο: Η δραματουργία του Αριστοφάνη
10 Θέματα
Το αριστοφανικό έργο – Η ζωή και η εποχή του Αριστοφάνη  (00:09:03)
Το αριστοφανικό έργο – Τα σωζόμενα έργα του Αριστοφάνη (α’ μέρος)  (00:07:05)
Το αριστοφανικό έργο – Τα σωζόμενα έργα του Αριστοφάνη (β’ μέρος)  (00:07:24)
Το αριστοφανικό έργο – Τα βασικά χαρακτηριστικά της κωμωδίας  
Το αριστοφανικό έργο – Η δομή της κωμωδίας  (00:07:34)
Το αριστοφανικό έργο – Ανακεφαλαίωση  (00:01:08)
Το αριστοφανικό έργο, γενικά χαρακτηριστικά
Διαγραμματική παρουσίαση του μαθήματος
Χρονολογικός πίνακας σωζόμενων κωμωδιών
Δραστηριότητες του μαθήματος
Μάθημα 2ο: Όρνιθες Αριστοφάνη
8 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:00:54)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Εισαγωγή, Υπόθεση του έργου  (00:05:45)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Τα πρόσωπα του έργου (α’ μέρος)  (00:09:13)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Τα πρόσωπα του έργου (β’ μέρος)  (00:06:27)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Σκηνές του έργου  (00:04:01)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Σκηνικά ζητήματα, Ανακεφαλαίωση  (00:07:44)
Αριστοφάνους Όρνιθες
Κεφ. 4ο: Αριστοφάνους “Όρνιθες”
Μάθημα 4ο: Η νέα κωμωδία του Μενάνδρου
5 Θέματα
Ελληνιστικά χρόνια  (00:02:44)
Χαρακτηριστικά ελληνιστικής εποχής  (00:04:13)
Οι αλλαγές στο χώρο του δράματος  (00:04:13)
Οι αλλαγές στην κωμωδία  (00:03:42)
Η Νέα κωμωδία  (00:05:41)
Μάθημα 5ο: Δύσκολος Μενάνδρου
11 Θέματα
Το έργο του Μενάνδρου – Εισαγωγή  (00:01:12)
Το έργο του Μενάνδρου – Η ζωή και η εποχή του ποιητή  (00:10:23)
Το έργο του Μενάνδρου – Χαρακτηριστικά της κωμωδίας του Μενάνδρου  (00:03:15)
Τα σωζόμενα έργα του Μενάνδρου  (00:01:50)
Το έργο του Μενάνδρου – Η δομή του έργου  (00:04:16)
Το έργο του Μενάνδρου – Τα πρόσωπα του έργου  (00:04:07)
Το έργο του Μενάνδρου – Σκηνές του έργου, Ανακεφαλαίωση  (00:02:23)
Ανακεφαλαίωση του μαθήματος  (00:01:33)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Η Δραματουργία κατά τον 4ο αιώνα
Το θέατρο του 4ου αιώνα και η Νέα κωμωδία
Προηγούμενο Θέμα
Επόμενο Θέμα

Τα βασικά σημεία της τεχνικής του ποιητή

ΕΛΠ31 – Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο Ξεφυλλίζοντας την ΕΛΠ 31 Τα βασικά σημεία της τεχνικής του ποιητή
Προηγούμενο Θέμα
Πίσω στο Μάθημα
Επόμενο Θέμα
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Login
Accessing this μάθημα requires a login. Please enter your credentials below!

Lost Your Password?