ΕΛΠ31 – Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο

Έλα στην ΕΛΠ31 και απόλαυσε τη γνώση μέσα από τις e-υπηρεσίες μας
Γνωριμία με το αντικείμενο της Θ.Ε
3 Θέματα
Εισαγωγή στη Θ.Ε (α’ μέρος)  (00:04:23)
Εισαγωγή στη Θ.Ε (β’ μέρος)  (00:04:21)
Δυσκολίες μελέτης  (00:05:28)
Ξεφυλλίζοντας την ΕΛΠ 31
14 Θέματα
Η Δραματουργία του Αισχύλου – Η ζωή και η εποχή του  (00:05:21)
Τα σωζόμενα έργα του Αισχύλου  (00:08:52)
Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:05:45)
Τα βασικά σημεία της τεχνικής του ποιητή  (00:02:16)
Η αντιμετώπιση των χωροχρονικών περιορισμών  (00:02:17)
Ανακεφαίωση  (00:01:28)
Αισχύλου Πέρσες, Εισαγωγικά – Θεματική των Περσών  (00:03:03)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Πάροδος  (00:04:15)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – 1ο Επεισόδιο  (00:07:09)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (α΄ μέρος)  (00:02:32)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (β΄ μέρος)  (00:04:36)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία τεχνικής του ποιητή – Ο χρόνος & χώρος  (00:04:39)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:03:06)
Οι σημαντικότερες σκηνές των Περσών – Ανακεφαλαίωση  (00:02:17)
O Δραματικός λόγος (Αισχύλος ως Μένανδρος)
1. Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα
8 Θέματα
Διαγραμματική παρουσίαση
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Δραστηριότητες
Aνάλυσης μαθήματος
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (α΄ μέρος)  
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (β΄ μέρος)  (00:04:02)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (γ΄ μέρος)  (00:05:05)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (δ΄ μέρος)  (00:05:06)
2. Καταγωγή και πρώιμες φάσεις αρχαίου ελληνικού δράματος
8 Θέματα
Διαγραμματική παρουσίαση
Δραστηριότητες
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (α΄ μέρος)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (α΄ μέρος)  (00:04:14)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (β΄ μέρος)  (00:02:58)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (γ΄ μέρος)  (00:02:47)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (δ΄ μέρος)  (00:01:15)
3. Η Τραγωδία και το σατυρικό δράμα της κλασικής περιόδου
47 Θέματα
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Διαγραμματική παρουσίαση
Χρονολογικός πίνακας σωζόμενων τραγωδιών
Η Δραματουργία του Αισχύλου – Η ζωή και η εποχή του  (00:05:21)
Τα σωζόμενα έργα του Αισχύλου  
Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:05:45)
Τα βασικά σημεία της τεχνικής του ποιητή  (00:02:16)
Η αντιμετώπιση των χωροχρονικών περιορισμών  (00:02:17)
Ανακεφαίωση  (00:01:28)
Αισχύλου δραματουργία
Διαγραμματική παρουσίαση
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Δραστηριότητες
Αισχύλου “Πέρσαι”
Αισχύλου Πέρσες, Εισαγωγικά – Θεματική των Περσών  (00:03:03)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Πάροδος  (00:04:15)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – 1ο Επεισόδιο  (00:07:09)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (α΄ μέρος)  (00:02:32)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (β΄ μέρος)  (00:04:36)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία τεχνικής του ποιητή – Ο χρόνος & χώρος  (00:04:39)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:03:06)
Οι σημαντικότερες σκηνές των Περσών – Ανακεφαλαίωση  (00:02:17)
Δραστηριότητες “Πέρσες”
Τα πρόσωπα του έργου – Οι σημαντικές σκηνές των Περσών – Ανακεφαλαίωση  (00:01:28)
Δραστηριότητες
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Ευρυπίδου Μήδεια – Εισαγωγή  (00:00:56)
Ευρυπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (α’ μέρος)  (00:03:48)
Ευρυπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (β’ μέρος)  (00:03:12)
Ευρυπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (γ’ μέρος)  (00:02:31)
Ευρυπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (α’ μέρος)  (00:02:56)
Ευρυπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (β’ μέρος)  (00:02:21)
Ευρυπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (γ’ μέρος)  (00:03:13)
Ευρυπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (δ’ μέρος)  (00:02:28)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία του Ιάσονα (α’ μέρος)  (00:02:27)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία του Ιάσονα (β’ μέρος)  (00:03:01)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία της Μήδειας  (00:03:30)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η δευτερολογία του Ιάσονα  (00:01:49)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η ερμηνεία της απόφασης της Μήδειας  (00:03:38)
Ευρυπίδου Μήδεια – Η ιδεολογία του ποιητή  (00:05:17)
Ευρυπίδου Μήδεια – Η τεχνική του ποιητή  (00:00:57)
Ευρυπίδου Μήδεια – Ανακεφαλαίωση  (00:01:06)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Δραστηριότητες
Ευριπίδη “Μήδεια”
Η δομή του έργου Μήδεια
Σοφοκλής, “Οιδίποδας Τύραννος”
4. Το Αριστοφανικό έργο
16 Θέματα
Το αριστοφανικό έργο – Η ζωή και η εποχή του Αριστοφάνη  (00:09:03)
Το αριστοφανικό έργο – Τα σωζόμενα έργα του Αριστοφάνη (α’ μέρος)  (00:07:05)
Το αριστοφανικό έργο – Τα σωζόμενα έργα του Αριστοφάνη (β’ μέρος)  (00:07:24)
Το αριστοφανικό έργο – Τα βασικά χαρακτηριστικά της κωμωδίας  (00:05:51)
Το αριστοφανικό έργο – Η δομή της κωμωδίας  (00:07:34)
Το αριστοφανικό έργο – Ανακεφαλαίωση  (00:01:08)
Αριστοφανική κωμωδία
Διαγραμματική παρουσίαση
Χρονολογικός πίνακας σωζόμενων κωμωδιών
Δραστηριότητες
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Εισαγωγή, Υπόθεση του έργου  (00:05:45)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Τα πρόσωπα του έργου (α’ μέρος)  (00:09:13)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Τα πρόσωπα του έργου (β’ μέρος)  (00:06:27)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Σκηνές του έργου  (00:04:01)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Σκηνικά ζητήματα, Ανακεφαλαίωση  (00:07:44)
Αριστοφάνη “Όρνιθες”
5. Το Θέατρο του 4ου αιώνα και η Νέα Κωμωδία
18 Θέματα
Δραστηριότητες “Όρνιθες”
Πλάνο μελέτης  (00:00:54)
Ελληνιστικά χρόνια  (00:02:44)
Χαρακτηριστικά ελληνιστικής εποχής  (00:04:13)
Οι αλλαγές στο χώρο του δράματος  (00:04:13)
Οι αλλαγές στην κωμωδία  (00:03:42)
Νέα κωμωδία  (00:05:41)
Το έργο του Μενάνδρου – Εισαγωγή  (00:01:12)
Το έργο του Μενάνδρου – Η ζωή και η εποχή του ποιητή  (00:10:23)
Το έργο του Μενάνδρου – Χαρακτηριστικά της κωμωδίας του Μενάνδρου  (00:03:15)
Τα σωζόμενα έργα του Μενάνδρου  (00:01:50)
Το έργο του Μενάνδρου – Η δομή του έργου  (00:04:16)
Το έργο του Μενάνδρου – Τα πρόσωπα του έργου  (00:04:07)
Το έργο του Μενάνδρου – Σκηνές του έργου, Ανακεφαλαίωση  (00:02:23)
Η Δραματουργία κατά τον 4ο αιώνα
Το Δράμα του 4ου αιώνα
Νέα κωμωδία και το έργο του Μενάνδρου
Ανακεφαλαίωση  (00:01:33)
1. Αρχαίο δράμα: Καταγωγή και πρώιμες φάσεις - 1η Εργασία
Μάθημα 1ο: Το θέατρο και οι θεσμοί της πόλης
7 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:02:32)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (α’ μέρος)  (00:06:45)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (β΄ μέρος)  (00:04:02)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (γ΄ μέρος)  (00:05:05)
Εισαγωγή στο αρχαίο δράμα (δ΄ μέρος)  (00:05:06)
Διαγραμματική παρουσίαση του μαθήματος
Θέατρο και θεσμοί της πόλης
Μάθημα 2ο: Η αρχιτεκτονική του αρχαίου θεάτρου – Σκηνογραφία – μηχανήματα
3 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:03:24)
Αρχιτεκτονική – σκηνογραφία – μηχανήματα  (00:02:58)
Αρχιτεκτονική του θεάτρου, Σκηνογραφία, Μηχανήματα
Μάθημα 3ο: Διοργάνωση δραματικών αγώνων
3 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:02:05)
Οι δραματικοί αγώνες και η διοργώνωσή τους  (00:02:47)
Διοργάνωση δραματικών αγώνων
Μάθημα 4ο: Η ενδυματολογία στο αρχαίο δράμα
3 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:01:34)
Ενδυματολογία στο αρχαίο δράμα  (00:06:42)
Ενδυματολογία στο αρχαίο δράμα
Μάθημα 5ο: Γένεση, προδρομικές μορφές και εξέλιξη της τραγωδίας
7 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:00:58)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (α΄ μέρος)  (00:04:14)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (β΄ μέρος)  (00:02:58)
Καταγωγή και πρώιμες φάσεις δράματος (γ΄ μέρος)  (00:02:47)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Διαγραμματική παρουσίαση του μαθήματος
Γένεση προδρομικές μορφές και εξέλιξη της τραγωδίας
Μάθημα 6ο: Γένεση της κωμωδίας και του σατυρικού δράματος
3 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:01:37)
Γένεση κωμωδίας και σατυρικού δράματος  (00:05:19)
Γένεση της κωμωδίας και του σατυρικού δράματος
Μάθημα 7ο: Τραγωδία κατά τον Αριστοτέλη, ποσοτική και ποιοτική διαίρεση
4 Θέματα
Καθοδήγηση Μελέτης  (00:01:20)
Αριστοτέλης – Ποσοτική και ποιοτική διαίρεση της τραγωδίας  (00:01:15)
Η καταγωγή και οι πρώιμες φάσεις του αρχαίου δράματος
Αριστοτέλης – Τραγωδία, ποσοστική και ποιοτική διαίρεση
2. Η δραματουργία του Αισχύλου και του Σοφοκλή - 2η Εργασία
Μάθημα 1ο: Η δραματουργία του Αισχύλου
12 Θέματα
Καθοδήγηση Μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:06:28)
Η Δραματουργία του Αισχύλου – Η ζωή και η εποχή του  (00:05:21)
Τα σωζόμενα έργα του Αισχύλου  (00:08:52)
Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:05:45)
Τα βασικά σημεία της τεχνικής του ποιητή  (00:02:16)
Η αντιμετώπιση των χωροχρονικών περιορισμών  (00:02:17)
Ανακεφαίωση του μαθήματος  (00:01:28)
Η δραματουργία του Αισχύλου
Αισχύλος – Διαγραμματική παρουσίαση
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Κεφάλαιο 3ο: Αισχύλος
Μάθημα 2ο: Πέρσες Αισχύλου
13 Θέματα
Καθοδήγηση Μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:06:02)
Αισχύλου Πέρσες, Εισαγωγικά – Θεματική των Περσών  (00:03:03)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Πάροδος  (00:04:15)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – 1ο Επεισόδιο  (00:07:09)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (α΄ μέρος)  (00:02:32)
Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – Συνέχεια (β΄ μέρος)  (00:04:36)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία τεχνικής του ποιητή – Ο χρόνος & χώρος  (00:04:39)
Αισχύλου Πέρσες, Τα βασικά σημεία της ιδεολογίας του ποιητή  (00:03:06)
Οι σημαντικότερες σκηνές των Περσών – Ανακεφαλαίωση  (00:02:17)
Τα πρόσωπα του έργου – Ανακεφαλαίωση  (00:01:28)
Αισχύλου “Πέρσαι”
Κεφάλαιο 3ο: Αισχύλου “Πέρσαι”
Μάθημα 3ο: Η δραματουργία του Σοφοκλή
7 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:07:38)
Δραματουργία Σοφοκλή (1ο μέρος)  (00:09:47)
Δραματουργία Σοφοκλή (2ο μέρος)  (00:04:46)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Κεφ. 3ο: Ο Σοφοκλής και η κλασική φάση της τραγωδίας
Δραματουργία Σοφοκλή
Μάθημα 4ο: Οιδίπους Τύραννος Σοφοκλή
6 Θέματα
Καθοδήγηση Μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:05:55)
Οιδίπους Τύραννος Σοφοκλή (1ο μέρος)  (00:11:06)
Οιδίπους Τύραννος Σοφοκλή (2ο μέρος)  (00:05:08)
Σοφοκλής, “Οιδίποδας Τύραννος”
Οιδίπους Τύραννος Σοφοκλή
3. Η δραματουργία του Ευριπίδη - 3η Εργασία
Μάθημα 1ο: Η δραματουργία του Ευριπίδη
7 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:05:43)
Η δραματουργία του Ευριπίδη 1ο μέρος  (00:08:28)
Η δραματουργία του Ευριπίδη 2ο μέρος  (00:07:09)
Η δραματουργία του Ευριπίδη 3ο μέρος  (00:08:30)
Η δραματουργία του Ευριπίδη 4ο μέρος  (00:03:17)
11. Δραματουργία Ευριπίδη
Μάθημα 2ο: Μήδεια Ευριπίδη
17 Θέματα
Καθοδήγηση Μελέτης
Καθοδήγηση μελέτης  (00:04:17)
Ευριπίδου Μήδεια – Εισαγωγή  (00:00:56)
Ευριπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (α’ μέρος)  (00:03:48)
Ευριπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (β’ μέρος)  (00:03:12)
Ευριπίδου Μήδεια – Η θεματική του έργου (γ’ μέρος)  (00:02:31)
Ευριπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (α’ μέρος)  (00:02:56)
Ευριπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (β’ μέρος)  (00:02:21)
Ευριπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (γ’ μέρος)  (00:03:13)
Ευριπίδου Μήδεια – Οι μορφές του έργου (δ’ μέρος)  (00:02:28)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία του Ιάσονα (α’ μέρος)  (00:02:27)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία του Ιάσονα (β’ μέρος)  (00:03:01)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η πρωτολογία της Μήδειας  (00:03:30)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η δευτερολογία του Ιάσονα  (00:01:49)
Οι σημαντικότερες σκηνές – Η ερμηνεία της απόφασης της Μήδειας  (00:03:38)
Μήδεια Ευριπίδη  (00:06:25)
12. Ευριπίδη Μήδεια
4. Το αριστοφανικό έργο - Το δράμα και η κωμωδία του 4ου αιώνα - 4η Εργασία
Μάθημα 1ο: Η δραματουργία του Αριστοφάνη
10 Θέματα
Το αριστοφανικό έργο – Η ζωή και η εποχή του Αριστοφάνη  (00:09:03)
Το αριστοφανικό έργο – Τα σωζόμενα έργα του Αριστοφάνη (α’ μέρος)  (00:07:05)
Το αριστοφανικό έργο – Τα σωζόμενα έργα του Αριστοφάνη (β’ μέρος)  (00:07:24)
Το αριστοφανικό έργο – Τα βασικά χαρακτηριστικά της κωμωδίας  
Το αριστοφανικό έργο – Η δομή της κωμωδίας  (00:07:34)
Το αριστοφανικό έργο – Ανακεφαλαίωση  (00:01:08)
Το αριστοφανικό έργο, γενικά χαρακτηριστικά
Διαγραμματική παρουσίαση του μαθήματος
Χρονολογικός πίνακας σωζόμενων κωμωδιών
Δραστηριότητες του μαθήματος
Μάθημα 2ο: Όρνιθες Αριστοφάνη
8 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης  (00:00:54)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Εισαγωγή, Υπόθεση του έργου  (00:05:45)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Τα πρόσωπα του έργου (α’ μέρος)  (00:09:13)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Τα πρόσωπα του έργου (β’ μέρος)  (00:06:27)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Σκηνές του έργου  (00:04:01)
Αριστοφάνη “Όρνιθες” – Σκηνικά ζητήματα, Ανακεφαλαίωση  (00:07:44)
Αριστοφάνους Όρνιθες
Κεφ. 4ο: Αριστοφάνους “Όρνιθες”
Μάθημα 4ο: Η νέα κωμωδία του Μενάνδρου
5 Θέματα
Ελληνιστικά χρόνια  (00:02:44)
Χαρακτηριστικά ελληνιστικής εποχής  (00:04:13)
Οι αλλαγές στο χώρο του δράματος  (00:04:13)
Οι αλλαγές στην κωμωδία  (00:03:42)
Η Νέα κωμωδία  (00:05:41)
Μάθημα 5ο: Δύσκολος Μενάνδρου
11 Θέματα
Το έργο του Μενάνδρου – Εισαγωγή  (00:01:12)
Το έργο του Μενάνδρου – Η ζωή και η εποχή του ποιητή  (00:10:23)
Το έργο του Μενάνδρου – Χαρακτηριστικά της κωμωδίας του Μενάνδρου  (00:03:15)
Τα σωζόμενα έργα του Μενάνδρου  (00:01:50)
Το έργο του Μενάνδρου – Η δομή του έργου  (00:04:16)
Το έργο του Μενάνδρου – Τα πρόσωπα του έργου  (00:04:07)
Το έργο του Μενάνδρου – Σκηνές του έργου, Ανακεφαλαίωση  (00:02:23)
Ανακεφαλαίωση του μαθήματος  (00:01:33)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Η Δραματουργία κατά τον 4ο αιώνα
Το θέατρο του 4ου αιώνα και η Νέα κωμωδία
Προηγούμενο Θέμα
Επόμενο Θέμα

Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – 1ο Επεισόδιο

ΕΛΠ31 – Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο Ξεφυλλίζοντας την ΕΛΠ 31 Αισχύλου Πέρσες, Δομή του έργου – 1ο Επεισόδιο
Προηγούμενο Θέμα
Πίσω στο Μάθημα
Επόμενο Θέμα
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Login
Accessing this μάθημα requires a login. Please enter your credentials below!

Lost Your Password?