ΕΛΠ30 – Γράμματα ΙΙ

Έλα στην ΕΛΠ30 και απόλαυσε τη γνώση μέσα από τις e-υπηρεσίες μας
Γνωριμία με το αντικείμενο της Θ.Ε
3 Θέματα
Εισαγωγή στη Θ.Ε  (00:03:45)
Επισκόπηση της ύλης  (00:08:59)
Τι πρέπει να προσέξω  (00:08:44)
ΕΛΠ 30: Γράμματα ΙΙ: Νεοελληνική Φιλολογία
Λογοτεχνικά ρεύματα 19ου & 20ου αιώνα
20 Θέματα
Νεοκλασικισμός -Α΄ μέρος  (00:04:02)
Νεοκλασικισμός -Β΄ μέρος  (00:05:05)
Ρομαντισμός – Ιστορική συνθήκη  (00:08:39)
Ρομαντισμός – Καταβολές/ Προσδιορισμός όρου  (00:06:48)
Ρομαντισμός – Κύρια χαρακτηριστικά i  (00:04:40)
Ρομαντισμός – Κύρια χαρακτηριστικά ii  (00:06:44)
Ρομαντισμός – Κύρια χαρακτηριστικά iii  (00:04:13)
Ρομαντισμός – Κύρια χαρακτηριστικά iv  (00:06:00)
Ρομαντισμός – Κύρια χαρακτηριστικά v  (00:02:56)
Ρεαλισμός – Εισαγώγη  (00:04:28)
Ρεαλισμός – Προσδιορισμός όρου  (00:03:51)
Ρεαλισμός – Χαρακτηριστικά-i  (00:03:27)
Ρεαλισμός – Χαρακτηριστικά -ii  (00:06:29)
Νατουραλισμός – Εισαγωγή  (00:04:54)
Νατουραλισμός – Προσδιορισμός του όρου  (00:03:51)
Νατουραλισμός – Χαρακτηριστικά  (00:06:18)
Συμβολισμός – Ιστορική θεώρηση  (00:07:01)
Συμβολισμός – Ιστορική συνθήκη  (00:07:01)
Συμβολισμός – Προσδιορισμός του όρου  (00:05:17)
Συμβολισμός – Χαρακτηριστικά  (00:06:03)
Διαδικτυακές πηγές για τη ν.ε. Φιλολογία
7 Θέματα
Λογοτεχνικές περίοδοι ν.ε. λογοτεχνίας (Π.Ο.Θ.Ε.Γ.)
Openarchives.gr
Ανέμη – Ψηφιακή βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου – Αρχείο Συγγραφέων
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου – Ψηφιοποιημένα λογοτεχνικά περιοδικά
Πύλη για την ελληνική γλώσσα
Σπουδαστήριο του Νέου Ελληνισμού
1. Επτανησιακή ποίηση, Α΄ Αθηναϊκή Σχολή - 1η Εργασία
Μάθημα 1ο: Περίοδοι επτανησιακής ποίησης
17 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης – 1η εβδομάδα
Ιστορικό πλαίσιο  (00:06:24)
Πολιτικό πλαίσιο  (00:08:24)
Πνευματικό πλαίσιο  (00:07:58)
Ορισμός & Περιοδολόγηση  (00:13:51)
Γλώσσα  (00:08:02)
Μορφολογία  (00:04:41)
Σχέση Επτανησιακής – Α΄ Αθηναικής σχολής  (00:08:50)
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 1 και 2  (00:05:36)
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 3  (00:03:51)
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 4  (00:03:01)
Δραστηριότητα 1  (00:03:51)
Δραστηριότητα 2  (00:05:24)
Δραστηριότητα 3  (00:06:36)
Δραστηριότητα 4  (00:02:27)
Δραστηριότητα 5  (00:04:18)
Δραστηριότητα 6  (00:04:58)
Μάθημα 2ο: Βασικά γνωρίσματα της επτανησιακής ποίησης
5 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης – 2η εβδομάδα
Βασικά γνωρίσματα- Τεχνοτροπία  (00:08:08)
Βασικά γνωρίσματα- Θεματική  (00:07:49)
Βασικά γνωρίσματα – Μορφολογία  (00:03:25)
Βασικά γνωρίσματα – Γλώσσα  (00:10:06)
Μάθημα 3ο: Χαρακτηριστικά της σολωμικής ποίησης
16 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης – 3η εβδομάδα
Βίος  (00:05:42)
Παράδοση του έργου & εκδοτική τύχη  (00:05:49)
Στάδια ποιητικής εξέλιξης -1ο μέρος  (00:07:05)
Στάδια ποιητικής εξέλιξης – 2ο μέρος  (00:04:41)
Στάδια ποιητικής εξέλιξης – 3ο μέρος  (00:08:19)
Θεματική  (00:06:19)
Μορφολογία  (00:03:04)
Τεχνοτροπία  (00:07:12)
Αποσπασματικότητα  (00:07:19)
Διαφάνειες: Η ποίηση του Διονυσίου Σολωμού
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 1  (00:02:10)
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 2  (00:04:33)
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 3  (00:04:06)
Δραστηριότητα 2  (00:05:22)
Δραστηριότητα 3  (00:04:26)
Μάθημα 4ο: Η ποίηση του Κάλβου
8 Θέματα
Τα χαρακτηριστικά της ποίησης του Κάλβου
Η ποίηση του Κάλβου – α μέρος  (00:07:58)
Η ποίηση του Κάλβου – β μέρος  (00:07:54)
Η ποίηση του Κάλβου – γ μέρος  (00:06:21)
Δραστηριότητα 1 – Κεφάλαιο 3  (00:05:02)
Δραστηριότητα 2 – Κεφάλαιο 3  (00:04:14)
Δραστηριότητα 3 – Κεφάλαιο 3  (00:01:49)
Δραστηριότητα 4 – Κεφάλαιο 3  (00:06:37)
Μάθημα 5ο: Απομνημονεύματα – Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
1 Θέμα
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Μάθημα 6ο: Α Αθηναϊκή Σχολή: Ποίηση και Πεζογραφία
17 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης- 4η εβδομάδα
Ποίηση – Eισαγωγικά  (00:05:23)
Περίοδος εξόρμησης  (00:07:36)
Ποιητικοί διαγωνισμοί  (00:12:08)
Πεζογραφία – Εισαγωγή  (00:06:51)
Η παράδοση του Διαφωτισμού  (00:02:14)
Μυθιστορία & Μυθιστόρημα – Ρομαντισμός  (00:04:44)
Δραστηριότητα 1  (00:08:20)
Δραστηριότητα 2  (00:05:53)
Δραστηριότητα 3  (00:12:39)
Δραστηριότητα 4  (00:09:28)
Δραστηριότητα 5  (00:05:06)
Δραστηριότητα 6  (00:03:46)
Δραστηριότητα 7  (00:05:58)
Δραστηριότητα 8  (00:06:21)
Δραστηριότητα 9  (00:06:20)
Δραστηριότητα 10  (00:10:01)
2. Γενιά του 1880, Καβάφης, Σικελιανός - 2η Εργασία
Μάθημα 1ο: Πεζογραφία της Γενιάς του 1880
20 Θέματα
Γλωσσικό ζήτημα  (00:06:47)
Ρεαλισμός – Νατουραλισμός  (00:06:29)
Ηθογραφία  (00:17:18)
Διήγημα  (00:05:39)
Βιζυηνός -Βιογραφία  (00:04:38)
Βιζυηνός -Τεχνοτροπία  (00:05:43)
Καρκαβίτσας – Βιογραφία  (00:06:33)
Καρκαβίτσας- Τεχνοτροπία  (00:04:04)
Παπαδιαμάντης – Τεχνοτροπία  (00:03:35)
Ξενόπουλος – Βιογραφία  (00:06:09)
Συμβολικό & Ιδεολογικό μυθιστόρημα  (00:07:23)
Δραστηριότητα 1  (00:08:11)
Δραστηριότητα 2  (00:06:16)
Δραστηριότητα 3  (00:04:05)
Δραστηριότητα 4  (00:04:58)
Δραστηριότητα 5  (00:11:36)
Δραστηριότητα 6  (00:08:34)
Δραστηριότητα 7  (00:13:01)
Δραστηριότητα 8  (00:10:39)
Δραστηριότητα 9  (00:07:19)
Μάθημα 2ο: Η ποίηση της Γενιάς του 1880
13 Θέματα
Νέα Αθηναϊκή Σχολή – Ποίηση  (00:07:12)
Παλαμάς-Βιογραφία  (00:05:14)
Παλαμάς – Ποιητική  (00:10:23)
Συμπεράσματα  (00:03:30)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Προσδωκόμενα αποτελέσματα
Κ. Παλαμάς – «Τ’ ολόχρυσο ποτάμι»  (00:07:44)
Σύγκριση Κ. Παλαμάς – «Τ’ ολόχρυσο ποτάμι» & Κ. Π. Καβάφης  (00:06:19)
Δραστηριότητα 10  (00:02:48)
Δραστηριότητα 11  (00:13:54)
Δραστηριότητα 12  (00:06:19)
Δραστηριότητα 13  (00:05:59)
Δραστηριότητα 14  (00:04:17)
Μάθημα 3ο: Η ποίηση του Κ. Καβάφη
49 Θέματα
Καβάφης – Γραμματολογικά  (00:06:16)
Καβάφης – Περιοδολόγηση  (00:06:17)
Καβάφης – Θεματική  (00:04:13)
Καβάφης – Ποιητική  (00:04:36)
Καβάφης – Ιστορία  (00:05:29)
Σύμβολο – ειρωνία – γλώσσα – στίχος  (00:16:44)
Κ. Π. Καβάφης – ” Η πόλις” (α μέρος)  (00:07:25)
Κ. Π. Καβάφης – “Η πόλις” (β΄ μέρος)  (00:09:32)
Κ. Π. Καβάφης – “Τα τείχη” (α΄ μέρος)  (00:06:38)
Κ. Π. Καβάφης – “Τα τείχη” (β΄ μέρος)  (00:11:26)
Κ. Π. Καβάφης – “Ας φρόντιζαν” (α΄ μέρος)  (00:09:24)
Κ. Π. Καβάφης – “Ας φρόντιζαν” (β΄ μέρος)  (00:09:32)
Κ. Π. Καβάφης – «Μελαγχολία του Ιάσονος Κλεάνδρου· ποιητού εν Kομμαγηνή· 595 μ.X.» (α΄μέρος)  (00:09:39)
Κ. Π. Καβάφης – «Μελαγχολία του Ιάσονος Κλεάνδρου· ποιητού εν Kομμαγηνή· 595 μ.X.» (β΄μέρος)  (00:11:59)
Κ. Π. Καβάφης – «Δαρείος» (α΄μέρος)  (00:12:16)
Κ. Π. Καβάφης – «Δαρείος» (β΄μέρος)  (00:08:26)
Κ. Π. Καβάφης – «Καισαρίων» (α΄μέρος)  (00:11:47)
Κ. Π. Καβάφης – «Καισαρίων» (β΄μέρος)  (00:09:34)
Κ. Π. Καβάφης – «Θάλασσα του πρωιού» (α΄μέρος)  (00:07:12)
Κ. Π. Καβάφης – «Θάλασσα του πρωιού» (β΄μέρος)  (00:07:13)
Κ. Π. Καβάφης – «Θυμήσου σώμα…» (α΄μέρος)  (00:06:22)
Κ. Π. Καβάφης – «Θυμήσου σώμα…» (β΄μέρος)  (00:04:24)
Κ. Π. Καβάφης – «Απ΄τες εννιά…» (α΄μέρος)  (00:10:32)
Κ. Π. Καβάφης – «Απ΄τες εννιά…» (β΄μέρος)  (00:05:03)
Κ. Π. Καβάφης – «Ἀλεξανδρινοί Βασιλεῖς» (α΄μέρος)  (00:11:46)
Κ. Π. Καβάφης – «Ἀλεξανδρινοί Βασιλεῖς» (β΄μέρος)  (00:07:10)
Κ. Π. Καβάφης – «Από την σχολήν του περιωνύμου φιλοσόφου»  (00:13:06)
Κ. Π. Καβάφης – «Βυζαντινός Άρχων, εξόριστος, στιχουργών»  (00:12:30)
Κ. Π. Καβάφης – «Εις τα περίχωρα της Aντιοχείας» (α΄μέρος)  (00:10:29)
Κ. Π. Καβάφης – «Εις τα περίχωρα της Aντιοχείας» (β΄μέρος)  (00:08:41)
Κ. Π. Καβάφης – «Εν μεγάλη Eλληνική αποικία, 200 π.X.» (α΄μέρος)  (00:11:50)
Κ. Π. Καβάφης – «Εν μεγάλη Eλληνική αποικία, 200 π.X.» (β΄μέρος)  (00:10:36)
Κ. Π. Καβάφης – «Ιθάκη» (α΄μέρος)  (00:10:11)
Κ. Π. Καβάφης – «Ιθάκη» (β΄μέρος)  (00:08:33)
Κ. Π. Καβάφης – «Μακρυά»  (00:09:15)
Κ. Π. Καβάφης – «Στα 200 π.Χ.» (α΄μέρος)  (00:13:12)
Κ. Π. Καβάφης – «Στα 200 π.Χ.» (β΄μέρος)  (00:06:11)
Κ. Π. Καβάφης – «Υπέρ της Αχαϊκής Συμπολιτείας πολεμήσαντες»  (00:10:45)
1η Δραστηριότητα  (00:08:03)
2η Δραστηριότητα μέρος Α  (00:10:59)
2η Δραστηριότητα μέρος Β  (00:10:57)
3η Δραστηριότητα  (00:09:01)
4η Δραστηριότητα  (00:05:21)
5η Δραστηριότητα μέρος Α  (00:07:49)
5η Δραστηριότητα μέρος Β  (00:02:50)
6η Δραστηριότητα  (00:06:29)
7η Δραστηριότητα μέρος Α  (00:09:00)
7η Δραστηριότητα μέρος Β  (00:14:31)
8η Δραστηριότητα  (00:05:50)
Μάθημα 4ο: Η ποίηση του Άγγελου Σικελιανού
18 Θέματα
Σικελιανός – βίος  (00:05:43)
Σικελιανός – α΄περίοδος  (00:09:37)
Σικελιανός – β’ περίοδος  (00:05:17)
Τεχνοτροπία, μορφολογία, γλώσσα  (00:05:51)
Ιδεολογία, ποιητική  (00:05:47)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Προσδοκώμενα αποτελέσματα
Αγγ. Σικελιανός – «Γιατί βαθιά μου δόξασα»  (00:12:05)
Αγγ. Σικελιανός – «Ιερά Οδός» (α΄μέρος)  (00:11:11)
Αγγ. Σικελιανός – «Ιερά Οδός» (β΄μέρος)  (00:13:53)
Αγγ. Σικελιανός – «Ιερά Οδός» (γ΄μέρος)  (00:06:45)
1η Δραστηριότητα  (00:10:12)
2η Δραστηριότητα  (00:11:22)
3η Δραστηριότητα  (00:04:02)
4η Δραστηριότητα – Μέρος Α  (00:09:01)
4η Δραστηριότητα – Μέρος Β  (00:04:53)
5η Δραστηριότητα  (00:03:01)
6η Δραστηριότητα  (00:02:19)
3. Κ. Βάρναλης, Ν. Καζαντζάκης, Κ. Καρυωτάκης - 3η Εργασία
Μάθημα 1ο: Η ποίηση του Κ. Βάρναλη
6 Θέματα
Κώστας Βάρναλης (1)  (00:05:36)
Κώστας Βάρναλης (2)  (00:04:41)
Κώστας Βάρναλης (3)  (00:05:12)
Κώστας Βάρναλης (4)  (00:03:55)
Κώστας Βάρναλης (5)  (00:04:06)
Κώστας Βάρναλης (6)  (00:04:00)
Μάθημα 2ο: Το έργο του Ν. Καζαντζάκη
6 Θέματα
Οι φιλοσοφικές προϋποθέσεις  (00:04:56)
Λογοτεχνική παραγωγή  (00:04:34)
Επιτυχία του έργου του – τοπικό πλαίσιο  (00:04:10)
Θεματική – Χαρακτήρες  (00:07:59)
Αφηγηματικό σύμπαν – τελευταίος πειρασμός  (00:11:48)
Νίκος Καζαντζάκης – Η φιλοσοφικές του προϋποθέσεις
Μάθημα 3ο: Η ποίηση του Κ. Καρυωτάκη
23 Θέματα
Η Γενιά του 1920 – Ο βίος του Κ. Καρυωτάκη  (00:05:32)
Το ιστορικο-κοινωνικό πλαίσιο  (00:03:16)
Ποιητική και Τεχνοτροπία  (00:04:37)
Καρυωτακισμός  (00:03:21)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Προσδοκώμενα αποτελέσματα
Κ. Καρυωτάκης – «Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα…» (α΄μέρος)  (00:12:08)
Κ. Καρυωτάκης – «Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα…» (β΄μέρος)  (00:05:04)
Κ. Καρυωτάκης – «Είμαστε κάτι…» (α΄μέρος)  (00:12:08)
Κ. Καρυωτάκης – «Είμαστε κάτι…» (β΄μέρος)  (00:06:25)
Κ. Καρυωτάκης – «Εμβατήριο Πένθιμο και Κατακόρυφο» (α΄μέρος)  (00:08:13)
Κ. Καρυωτάκης – «Εμβατήριο Πένθιμο και Κατακόρυφο» (β΄μέρος)  (00:07:38)
Κ. Καρυωτάκης – «Σταδιοδρομία»  (00:09:35)
Κ. Καρυωτάκης – «Επιστροφή»  (00:11:06)
Κ. Καρυωτάκης – «Αφιέρωμα» (α΄μέρος)  (00:09:32)
Κ. Καρυωτάκης – «Αφιέρωμα» (β΄μέρος)  (00:04:31)
Κ. Καρυωτάκης – « Όλοι μαζί» (α΄μέρος)  (00:07:09)
Κ. Καρυωτάκης – « Όλοι μαζί» (β΄μέρος)  (00:04:18)
1η Δραστηριότητα  (00:08:15)
2η Δραστηριότητα  (00:07:06)
3η Δραστηριότητα  (00:08:36)
4η Δραστηριότητα  (00:07:57)
5η Δραστηριότητα  (00:04:59)
4. Γενιά του '30, Μεταπολεμική ποίηση και πεζογραφία - 4η Εργασία
Μάθημα 1ο: Χαρακτηριστικά της Γενιάς του ΄30 – Ποίηση
32 Θέματα
Η πρόσληψη του Μεταμοντερνισμού  (00:09:05)
Μοντερνισμός & Πρωτοπορία  (00:04:18)
Το ζήτημα της “ελληνικότητας”  (00:07:56)
Γιώργος Σεφέρης  (00:16:20)
Οδυσσέας Ελύτης  (00:09:27)
Η ποιητική του 1930 – Βασικά χαρακτηριστικά  (00:09:27)
Επιδράσεις του αγγλοσαξονικού Μοντερνισμού  (00:06:20)
Επιδράσεις του γαλλικού Υπερρεαλισμού  (00:06:59)
Προσδιορισμός του όρου  (00:19:39)
Γ. Σεφέρης – «Η τελευταία μέρα» (α΄μέρος)  (00:13:53)
Γ. Σεφέρης – «Η τελευταία μέρα» (β΄μέρος)  (00:03:42)
Γ. Σεφέρης – «Επί ασπαλάθων…»  (00:10:40)
Γ. Σεφέρης – «Ο Δαίμων της πορνείας» (α΄μέρος)  (00:10:32)
Γ. Σεφέρης – «Ο Δαίμων της πορνείας» (β΄μέρος)  (00:05:33)
Γ. Σεφέρης – «Ο Δαίμων της πορνείας» (γ΄μέρος)  (00:09:51)
Γ. Σεφέρης – «Fog» (α΄μέρος)  (00:11:28)
Γ. Σεφέρης – «Fog» (β΄μέρος)  (00:03:27)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Ο. Ελύτης – « Τρελή ροδιά» (α΄μέρος)  (00:10:35)
Ο. Ελύτης – « Τρελή ροδιά» (β΄μέρος)  (00:10:40)
Ο. Ελύτης – « Ήλιος, ο πρώτος»  (00:09:54)
Ο. Ελύτης – « Ο φυλλομάντης» (α΄μέρος)  (00:12:47)
Ο. Ελύτης – « Ο φυλλομάντης» (β΄μέρος)  (00:09:17)
Α. Εμπειρίκος – «Του Αιγάγρου» (α΄μέρος)  (00:14:01)
Α. Εμπειρίκος – «Του Αιγάγρου» (β΄μέρος)  (00:06:14)
N. Εγγονόπουλος – «Ποίηση 1948» (α΄μέρος)  (00:09:52)
N. Εγγονόπουλος – «Ποίηση 1948» (β΄μέρος)  (00:04:05)
N. Εγγονόπουλος – «Μπολιβάρ» (α΄μέρος)  (00:15:24)
N. Εγγονόπουλος – «Μπολιβάρ» (β΄μέρος)  (00:03:37)
Γιάννης Ρίτσος – Ενδεικτικές Αναλύσεις Κειμένων από το Ανθολόγιο Ν.Λ.Κ.
Γ. Ρίτσος – «Αναγκαία εξήγηση» (α΄μέρος)  (00:07:25)
Γ. Ρίτσος – « Αναγκαία εξήγηση» (β΄μέρος)  (00:10:05)
Μάθημα 2ο: Γενιά του ΄30 – Πεζογραφία
9 Θέματα
Χρονικοί σταθμοί και τάσεις  (00:06:57)
Μυθιστόρημα και Συγγραφείς  (00:09:09)
Ατομικότητα & κοινωνικός προβληματισμός  (00:04:25)
Αιολική σχολή  (00:08:13)
Κριτική  (00:04:17)
Ιστορικές συνθήκες  (00:02:07)
Σχέση με παράδοση & Ευρώπη  (00:07:21)
Ιστορική συγκυρία & Μανιφέστο  (00:14:14)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Μάθημα 3ο: Μεταπολεμική ποίηση (1944 -1974)
19 Θέματα
Εισαγωγή στη Μεταπολεμική ποίηση  (00:07:01)
Τάσεις στη μεταπολεμική ποίηση  (00:03:58)
Θεματική – Ιδεολογία  (00:07:29)
Τεχνοτροπία – Μορφολογία  (00:06:06)
Πολιτική ποίηση  (00:08:16)
Ποίηση της υπαρξιακής εμπειρίας – 1ο μέρος  (00:05:19)
Ποίηση της υπαρξιακής εμπειρίας- 2ο μέρος  (00:06:38)
Μετα-υπερρεαλιστική ποίηση  (00:08:29)
Μ. Σαχτούρης – «Τα δώρα» (α΄μέρος)  (00:06:42)
Μ. Σαχτούρης – «Τα δώρα» (β΄μέρος)  (00:11:06)
Μ. Σαχτούρης – «Η ιστορία ενός παιδιού» (α΄μέρος)  (00:05:27)
Μ. Σαχτούρης – «Η ιστορία ενός παιδιού» (β΄μέρος)  (00:11:14)
Μ. Σαχτούρης – «Ο τρελός λαγός»  (00:09:32)
Κ. Δημουλά – «Ο πληθυντικός αριθμός» (α΄μέρος)  (00:11:50)
Κ. Δημουλά – «Ο πληθυντικός αριθμός» (β΄μέρος)  (00:08:51)
Κ. Δημουλά – «Γας ομφαλός» (α΄μέρος)  (00:09:47)
Κ. Δημουλά – «Γας ομφαλός» (β΄μέρος)  (00:10:15)
Κ. Δημουλά – «Γας ομφαλός» (γ΄μέρος)  (00:08:15)
Κ. Δημουλά – «Γας ομφαλός» (δ΄μέρος)  (00:06:03)
Μάθημα 4ο: Μεταπολεμική πεζογραφία (1944-1974)
5 Θέματα
Λογοτεχνικές μαρτυρίες  (00:12:59)
Γυναίκες, η ανάλυση ενός υποκειμένου  (00:08:35)
Ο άνθρωπος και η ιστορία  (00:16:29)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Διαφάνειες
Προηγούμενο Θέμα
Επόμενο Θέμα

Επισκόπηση της ύλης

ΕΛΠ30 – Γράμματα ΙΙ Γνωριμία με το αντικείμενο της Θ.Ε Επισκόπηση της ύλης
Προηγούμενο Θέμα
Πίσω στο Μάθημα
Επόμενο Θέμα
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Login
Accessing this μάθημα requires a login. Please enter your credentials below!

Lost Your Password?