ΕΛΠ30 – Γράμματα ΙΙ

Έλα στην ΕΛΠ30 και απόλαυσε τη γνώση μέσα από τις e-υπηρεσίες μας
Γνωριμία με το αντικείμενο της Θ.Ε
3 Θέματα
Εισαγωγή στη Θ.Ε  (00:03:45)
Επισκόπηση της ύλης  (00:08:59)
Τι πρέπει να προσέξω  (00:08:44)
ΕΛΠ 30: Γράμματα ΙΙ: Νεοελληνική Φιλολογία
Λογοτεχνικά ρεύματα 19ου & 20ου αιώνα
20 Θέματα
Νεοκλασικισμός -Α΄ μέρος  (00:04:02)
Νεοκλασικισμός -Β΄ μέρος  (00:05:05)
Ρομαντισμός – Ιστορική συνθήκη  (00:08:39)
Ρομαντισμός – Καταβολές/ Προσδιορισμός όρου  (00:06:48)
Ρομαντισμός – Κύρια χαρακτηριστικά i  (00:04:40)
Ρομαντισμός – Κύρια χαρακτηριστικά ii  (00:06:44)
Ρομαντισμός – Κύρια χαρακτηριστικά iii  (00:04:13)
Ρομαντισμός – Κύρια χαρακτηριστικά iv  (00:06:00)
Ρομαντισμός – Κύρια χαρακτηριστικά v  (00:02:56)
Ρεαλισμός – Εισαγώγη  (00:04:28)
Ρεαλισμός – Προσδιορισμός όρου  (00:03:51)
Ρεαλισμός – Χαρακτηριστικά-i  (00:03:27)
Ρεαλισμός – Χαρακτηριστικά -ii  (00:06:29)
Νατουραλισμός – Εισαγωγή  (00:04:54)
Νατουραλισμός – Προσδιορισμός του όρου  (00:03:51)
Νατουραλισμός – Χαρακτηριστικά  (00:06:18)
Συμβολισμός – Ιστορική θεώρηση  (00:07:01)
Συμβολισμός – Ιστορική συνθήκη  (00:07:01)
Συμβολισμός – Προσδιορισμός του όρου  (00:05:17)
Συμβολισμός – Χαρακτηριστικά  (00:06:03)
Διαδικτυακές πηγές για τη ν.ε. Φιλολογία
7 Θέματα
Λογοτεχνικές περίοδοι ν.ε. λογοτεχνίας (Π.Ο.Θ.Ε.Γ.)
Openarchives.gr
Ανέμη – Ψηφιακή βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου – Αρχείο Συγγραφέων
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου – Ψηφιοποιημένα λογοτεχνικά περιοδικά
Πύλη για την ελληνική γλώσσα
Σπουδαστήριο του Νέου Ελληνισμού
1. Επτανησιακή ποίηση, Α΄ Αθηναϊκή Σχολή - 1η Εργασία
Μάθημα 1ο: Περίοδοι επτανησιακής ποίησης
17 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης – 1η εβδομάδα
Ιστορικό πλαίσιο  (00:06:24)
Πολιτικό πλαίσιο  (00:08:24)
Πνευματικό πλαίσιο  (00:07:58)
Ορισμός & Περιοδολόγηση  (00:13:51)
Γλώσσα  (00:08:02)
Μορφολογία  (00:04:41)
Σχέση Επτανησιακής – Α΄ Αθηναικής σχολής  (00:08:50)
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 1 και 2  (00:05:36)
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 3  (00:03:51)
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 4  (00:03:01)
Δραστηριότητα 1  (00:03:51)
Δραστηριότητα 2  (00:05:24)
Δραστηριότητα 3  (00:06:36)
Δραστηριότητα 4  (00:02:27)
Δραστηριότητα 5  (00:04:18)
Δραστηριότητα 6  (00:04:58)
Μάθημα 2ο: Βασικά γνωρίσματα της επτανησιακής ποίησης
5 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης – 2η εβδομάδα
Βασικά γνωρίσματα- Τεχνοτροπία  (00:08:08)
Βασικά γνωρίσματα- Θεματική  (00:07:49)
Βασικά γνωρίσματα – Μορφολογία  (00:03:25)
Βασικά γνωρίσματα – Γλώσσα  (00:10:06)
Μάθημα 3ο: Χαρακτηριστικά της σολωμικής ποίησης
16 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης – 3η εβδομάδα
Βίος  (00:05:42)
Παράδοση του έργου & εκδοτική τύχη  (00:05:49)
Στάδια ποιητικής εξέλιξης -1ο μέρος  (00:07:05)
Στάδια ποιητικής εξέλιξης – 2ο μέρος  (00:04:41)
Στάδια ποιητικής εξέλιξης – 3ο μέρος  (00:08:19)
Θεματική  (00:06:19)
Μορφολογία  (00:03:04)
Τεχνοτροπία  (00:07:12)
Αποσπασματικότητα  (00:07:19)
Διαφάνειες: Η ποίηση του Διονυσίου Σολωμού
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 1  (00:02:10)
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 2  (00:04:33)
Άσκηση αυτοαξιολόγησης 3  (00:04:06)
Δραστηριότητα 2  (00:05:22)
Δραστηριότητα 3  (00:04:26)
Μάθημα 4ο: Η ποίηση του Κάλβου
8 Θέματα
Τα χαρακτηριστικά της ποίησης του Κάλβου
Η ποίηση του Κάλβου – α μέρος  (00:07:58)
Η ποίηση του Κάλβου – β μέρος  (00:07:54)
Η ποίηση του Κάλβου – γ μέρος  (00:06:21)
Δραστηριότητα 1 – Κεφάλαιο 3  (00:05:02)
Δραστηριότητα 2 – Κεφάλαιο 3  (00:04:14)
Δραστηριότητα 3 – Κεφάλαιο 3  (00:01:49)
Δραστηριότητα 4 – Κεφάλαιο 3  (00:06:37)
Μάθημα 5ο: Απομνημονεύματα – Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
1 Θέμα
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Μάθημα 6ο: Α Αθηναϊκή Σχολή: Ποίηση και Πεζογραφία
17 Θέματα
Καθοδήγηση μελέτης- 4η εβδομάδα
Ποίηση – Eισαγωγικά  (00:05:23)
Περίοδος εξόρμησης  (00:07:36)
Ποιητικοί διαγωνισμοί  (00:12:08)
Πεζογραφία – Εισαγωγή  (00:06:51)
Η παράδοση του Διαφωτισμού  (00:02:14)
Μυθιστορία & Μυθιστόρημα – Ρομαντισμός  (00:04:44)
Δραστηριότητα 1  (00:08:20)
Δραστηριότητα 2  (00:05:53)
Δραστηριότητα 3  (00:12:39)
Δραστηριότητα 4  (00:09:28)
Δραστηριότητα 5  (00:05:06)
Δραστηριότητα 6  (00:03:46)
Δραστηριότητα 7  (00:05:58)
Δραστηριότητα 8  (00:06:21)
Δραστηριότητα 9  (00:06:20)
Δραστηριότητα 10  (00:10:01)
2. Γενιά του 1880, Καβάφης, Σικελιανός - 2η Εργασία
Μάθημα 1ο: Πεζογραφία της Γενιάς του 1880
20 Θέματα
Γλωσσικό ζήτημα  (00:06:47)
Ρεαλισμός – Νατουραλισμός  (00:06:29)
Ηθογραφία  (00:17:18)
Διήγημα  (00:05:39)
Βιζυηνός -Βιογραφία  (00:04:38)
Βιζυηνός -Τεχνοτροπία  (00:05:43)
Καρκαβίτσας – Βιογραφία  (00:06:33)
Καρκαβίτσας- Τεχνοτροπία  (00:04:04)
Παπαδιαμάντης – Τεχνοτροπία  (00:03:35)
Ξενόπουλος – Βιογραφία  (00:06:09)
Συμβολικό & Ιδεολογικό μυθιστόρημα  (00:07:23)
Δραστηριότητα 1  (00:08:11)
Δραστηριότητα 2  (00:06:16)
Δραστηριότητα 3  (00:04:05)
Δραστηριότητα 4  (00:04:58)
Δραστηριότητα 5  (00:11:36)
Δραστηριότητα 6  (00:08:34)
Δραστηριότητα 7  (00:13:01)
Δραστηριότητα 8  (00:10:39)
Δραστηριότητα 9  (00:07:19)
Μάθημα 2ο: Η ποίηση της Γενιάς του 1880
13 Θέματα
Νέα Αθηναϊκή Σχολή – Ποίηση  (00:07:12)
Παλαμάς-Βιογραφία  (00:05:14)
Παλαμάς – Ποιητική  (00:10:23)
Συμπεράσματα  (00:03:30)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Προσδωκόμενα αποτελέσματα
Κ. Παλαμάς – «Τ’ ολόχρυσο ποτάμι»  (00:07:44)
Σύγκριση Κ. Παλαμάς – «Τ’ ολόχρυσο ποτάμι» & Κ. Π. Καβάφης  (00:06:19)
Δραστηριότητα 10  (00:02:48)
Δραστηριότητα 11  (00:13:54)
Δραστηριότητα 12  (00:06:19)
Δραστηριότητα 13  (00:05:59)
Δραστηριότητα 14  (00:04:17)
Μάθημα 3ο: Η ποίηση του Κ. Καβάφη
49 Θέματα
Καβάφης – Γραμματολογικά  (00:06:16)
Καβάφης – Περιοδολόγηση  (00:06:17)
Καβάφης – Θεματική  (00:04:13)
Καβάφης – Ποιητική  (00:04:36)
Καβάφης – Ιστορία  (00:05:29)
Σύμβολο – ειρωνία – γλώσσα – στίχος  (00:16:44)
Κ. Π. Καβάφης – ” Η πόλις” (α μέρος)  (00:07:25)
Κ. Π. Καβάφης – “Η πόλις” (β΄ μέρος)  (00:09:32)
Κ. Π. Καβάφης – “Τα τείχη” (α΄ μέρος)  (00:06:38)
Κ. Π. Καβάφης – “Τα τείχη” (β΄ μέρος)  (00:11:26)
Κ. Π. Καβάφης – “Ας φρόντιζαν” (α΄ μέρος)  (00:09:24)
Κ. Π. Καβάφης – “Ας φρόντιζαν” (β΄ μέρος)  (00:09:32)
Κ. Π. Καβάφης – «Μελαγχολία του Ιάσονος Κλεάνδρου· ποιητού εν Kομμαγηνή· 595 μ.X.» (α΄μέρος)  (00:09:39)
Κ. Π. Καβάφης – «Μελαγχολία του Ιάσονος Κλεάνδρου· ποιητού εν Kομμαγηνή· 595 μ.X.» (β΄μέρος)  (00:11:59)
Κ. Π. Καβάφης – «Δαρείος» (α΄μέρος)  (00:12:16)
Κ. Π. Καβάφης – «Δαρείος» (β΄μέρος)  (00:08:26)
Κ. Π. Καβάφης – «Καισαρίων» (α΄μέρος)  (00:11:47)
Κ. Π. Καβάφης – «Καισαρίων» (β΄μέρος)  (00:09:34)
Κ. Π. Καβάφης – «Θάλασσα του πρωιού» (α΄μέρος)  (00:07:12)
Κ. Π. Καβάφης – «Θάλασσα του πρωιού» (β΄μέρος)  (00:07:13)
Κ. Π. Καβάφης – «Θυμήσου σώμα…» (α΄μέρος)  (00:06:22)
Κ. Π. Καβάφης – «Θυμήσου σώμα…» (β΄μέρος)  (00:04:24)
Κ. Π. Καβάφης – «Απ΄τες εννιά…» (α΄μέρος)  (00:10:32)
Κ. Π. Καβάφης – «Απ΄τες εννιά…» (β΄μέρος)  (00:05:03)
Κ. Π. Καβάφης – «Ἀλεξανδρινοί Βασιλεῖς» (α΄μέρος)  (00:11:46)
Κ. Π. Καβάφης – «Ἀλεξανδρινοί Βασιλεῖς» (β΄μέρος)  (00:07:10)
Κ. Π. Καβάφης – «Από την σχολήν του περιωνύμου φιλοσόφου»  (00:13:06)
Κ. Π. Καβάφης – «Βυζαντινός Άρχων, εξόριστος, στιχουργών»  (00:12:30)
Κ. Π. Καβάφης – «Εις τα περίχωρα της Aντιοχείας» (α΄μέρος)  (00:10:29)
Κ. Π. Καβάφης – «Εις τα περίχωρα της Aντιοχείας» (β΄μέρος)  (00:08:41)
Κ. Π. Καβάφης – «Εν μεγάλη Eλληνική αποικία, 200 π.X.» (α΄μέρος)  (00:11:50)
Κ. Π. Καβάφης – «Εν μεγάλη Eλληνική αποικία, 200 π.X.» (β΄μέρος)  (00:10:36)
Κ. Π. Καβάφης – «Ιθάκη» (α΄μέρος)  (00:10:11)
Κ. Π. Καβάφης – «Ιθάκη» (β΄μέρος)  (00:08:33)
Κ. Π. Καβάφης – «Μακρυά»  (00:09:15)
Κ. Π. Καβάφης – «Στα 200 π.Χ.» (α΄μέρος)  (00:13:12)
Κ. Π. Καβάφης – «Στα 200 π.Χ.» (β΄μέρος)  (00:06:11)
Κ. Π. Καβάφης – «Υπέρ της Αχαϊκής Συμπολιτείας πολεμήσαντες»  (00:10:45)
1η Δραστηριότητα  (00:08:03)
2η Δραστηριότητα μέρος Α  (00:10:59)
2η Δραστηριότητα μέρος Β  (00:10:57)
3η Δραστηριότητα  (00:09:01)
4η Δραστηριότητα  (00:05:21)
5η Δραστηριότητα μέρος Α  (00:07:49)
5η Δραστηριότητα μέρος Β  (00:02:50)
6η Δραστηριότητα  (00:06:29)
7η Δραστηριότητα μέρος Α  (00:09:00)
7η Δραστηριότητα μέρος Β  (00:14:31)
8η Δραστηριότητα  (00:05:50)
Μάθημα 4ο: Η ποίηση του Άγγελου Σικελιανού
18 Θέματα
Σικελιανός – βίος  (00:05:43)
Σικελιανός – α΄περίοδος  (00:09:37)
Σικελιανός – β’ περίοδος  (00:05:17)
Τεχνοτροπία, μορφολογία, γλώσσα  (00:05:51)
Ιδεολογία, ποιητική  (00:05:47)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Προσδοκώμενα αποτελέσματα
Αγγ. Σικελιανός – «Γιατί βαθιά μου δόξασα»  (00:12:05)
Αγγ. Σικελιανός – «Ιερά Οδός» (α΄μέρος)  (00:11:11)
Αγγ. Σικελιανός – «Ιερά Οδός» (β΄μέρος)  (00:13:53)
Αγγ. Σικελιανός – «Ιερά Οδός» (γ΄μέρος)  (00:06:45)
1η Δραστηριότητα  (00:10:12)
2η Δραστηριότητα  (00:11:22)
3η Δραστηριότητα  (00:04:02)
4η Δραστηριότητα – Μέρος Α  (00:09:01)
4η Δραστηριότητα – Μέρος Β  (00:04:53)
5η Δραστηριότητα  (00:03:01)
6η Δραστηριότητα  (00:02:19)
3. Κ. Βάρναλης, Ν. Καζαντζάκης, Κ. Καρυωτάκης - 3η Εργασία
Μάθημα 1ο: Η ποίηση του Κ. Βάρναλη
6 Θέματα
Κώστας Βάρναλης (1)  (00:05:36)
Κώστας Βάρναλης (2)  (00:04:41)
Κώστας Βάρναλης (3)  (00:05:12)
Κώστας Βάρναλης (4)  (00:03:55)
Κώστας Βάρναλης (5)  (00:04:06)
Κώστας Βάρναλης (6)  (00:04:00)
Μάθημα 2ο: Το έργο του Ν. Καζαντζάκη
6 Θέματα
Οι φιλοσοφικές προϋποθέσεις  (00:04:56)
Λογοτεχνική παραγωγή  (00:04:34)
Επιτυχία του έργου του – τοπικό πλαίσιο  (00:04:10)
Θεματική – Χαρακτήρες  (00:07:59)
Αφηγηματικό σύμπαν – τελευταίος πειρασμός  (00:11:48)
Νίκος Καζαντζάκης – Η φιλοσοφικές του προϋποθέσεις
Μάθημα 3ο: Η ποίηση του Κ. Καρυωτάκη
23 Θέματα
Η Γενιά του 1920 – Ο βίος του Κ. Καρυωτάκη  (00:05:32)
Το ιστορικο-κοινωνικό πλαίσιο  (00:03:16)
Ποιητική και Τεχνοτροπία  (00:04:37)
Καρυωτακισμός  (00:03:21)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Προσδοκώμενα αποτελέσματα
Κ. Καρυωτάκης – «Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα…» (α΄μέρος)  (00:12:08)
Κ. Καρυωτάκης – «Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα…» (β΄μέρος)  (00:05:04)
Κ. Καρυωτάκης – «Είμαστε κάτι…» (α΄μέρος)  (00:12:08)
Κ. Καρυωτάκης – «Είμαστε κάτι…» (β΄μέρος)  (00:06:25)
Κ. Καρυωτάκης – «Εμβατήριο Πένθιμο και Κατακόρυφο» (α΄μέρος)  (00:08:13)
Κ. Καρυωτάκης – «Εμβατήριο Πένθιμο και Κατακόρυφο» (β΄μέρος)  (00:07:38)
Κ. Καρυωτάκης – «Σταδιοδρομία»  (00:09:35)
Κ. Καρυωτάκης – «Επιστροφή»  (00:11:06)
Κ. Καρυωτάκης – «Αφιέρωμα» (α΄μέρος)  (00:09:32)
Κ. Καρυωτάκης – «Αφιέρωμα» (β΄μέρος)  (00:04:31)
Κ. Καρυωτάκης – « Όλοι μαζί» (α΄μέρος)  (00:07:09)
Κ. Καρυωτάκης – « Όλοι μαζί» (β΄μέρος)  (00:04:18)
1η Δραστηριότητα  (00:08:15)
2η Δραστηριότητα  (00:07:06)
3η Δραστηριότητα  (00:08:36)
4η Δραστηριότητα  (00:07:57)
5η Δραστηριότητα  (00:04:59)
4. Γενιά του '30, Μεταπολεμική ποίηση και πεζογραφία - 4η Εργασία
Μάθημα 1ο: Χαρακτηριστικά της Γενιάς του ΄30 – Ποίηση
32 Θέματα
Η πρόσληψη του Μεταμοντερνισμού  (00:09:05)
Μοντερνισμός & Πρωτοπορία  (00:04:18)
Το ζήτημα της “ελληνικότητας”  (00:07:56)
Γιώργος Σεφέρης  (00:16:20)
Οδυσσέας Ελύτης  (00:09:27)
Η ποιητική του 1930 – Βασικά χαρακτηριστικά  (00:09:27)
Επιδράσεις του αγγλοσαξονικού Μοντερνισμού  (00:06:20)
Επιδράσεις του γαλλικού Υπερρεαλισμού  (00:06:59)
Προσδιορισμός του όρου  (00:19:39)
Γ. Σεφέρης – «Η τελευταία μέρα» (α΄μέρος)  (00:13:53)
Γ. Σεφέρης – «Η τελευταία μέρα» (β΄μέρος)  (00:03:42)
Γ. Σεφέρης – «Επί ασπαλάθων…»  (00:10:40)
Γ. Σεφέρης – «Ο Δαίμων της πορνείας» (α΄μέρος)  (00:10:32)
Γ. Σεφέρης – «Ο Δαίμων της πορνείας» (β΄μέρος)  (00:05:33)
Γ. Σεφέρης – «Ο Δαίμων της πορνείας» (γ΄μέρος)  (00:09:51)
Γ. Σεφέρης – «Fog» (α΄μέρος)  (00:11:28)
Γ. Σεφέρης – «Fog» (β΄μέρος)  (00:03:27)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Ο. Ελύτης – « Τρελή ροδιά» (α΄μέρος)  (00:10:35)
Ο. Ελύτης – « Τρελή ροδιά» (β΄μέρος)  (00:10:40)
Ο. Ελύτης – « Ήλιος, ο πρώτος»  (00:09:54)
Ο. Ελύτης – « Ο φυλλομάντης» (α΄μέρος)  (00:12:47)
Ο. Ελύτης – « Ο φυλλομάντης» (β΄μέρος)  (00:09:17)
Α. Εμπειρίκος – «Του Αιγάγρου» (α΄μέρος)  (00:14:01)
Α. Εμπειρίκος – «Του Αιγάγρου» (β΄μέρος)  (00:06:14)
N. Εγγονόπουλος – «Ποίηση 1948» (α΄μέρος)  (00:09:52)
N. Εγγονόπουλος – «Ποίηση 1948» (β΄μέρος)  (00:04:05)
N. Εγγονόπουλος – «Μπολιβάρ» (α΄μέρος)  (00:15:24)
N. Εγγονόπουλος – «Μπολιβάρ» (β΄μέρος)  (00:03:37)
Γιάννης Ρίτσος – Ενδεικτικές Αναλύσεις Κειμένων από το Ανθολόγιο Ν.Λ.Κ.
Γ. Ρίτσος – «Αναγκαία εξήγηση» (α΄μέρος)  (00:07:25)
Γ. Ρίτσος – « Αναγκαία εξήγηση» (β΄μέρος)  (00:10:05)
Μάθημα 2ο: Γενιά του ΄30 – Πεζογραφία
9 Θέματα
Χρονικοί σταθμοί και τάσεις  (00:06:57)
Μυθιστόρημα και Συγγραφείς  (00:09:09)
Ατομικότητα & κοινωνικός προβληματισμός  (00:04:25)
Αιολική σχολή  (00:08:13)
Κριτική  (00:04:17)
Ιστορικές συνθήκες  (00:02:07)
Σχέση με παράδοση & Ευρώπη  (00:07:21)
Ιστορική συγκυρία & Μανιφέστο  (00:14:14)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Μάθημα 3ο: Μεταπολεμική ποίηση (1944 -1974)
19 Θέματα
Εισαγωγή στη Μεταπολεμική ποίηση  (00:07:01)
Τάσεις στη μεταπολεμική ποίηση  (00:03:58)
Θεματική – Ιδεολογία  (00:07:29)
Τεχνοτροπία – Μορφολογία  (00:06:06)
Πολιτική ποίηση  (00:08:16)
Ποίηση της υπαρξιακής εμπειρίας – 1ο μέρος  (00:05:19)
Ποίηση της υπαρξιακής εμπειρίας- 2ο μέρος  (00:06:38)
Μετα-υπερρεαλιστική ποίηση  (00:08:29)
Μ. Σαχτούρης – «Τα δώρα» (α΄μέρος)  (00:06:42)
Μ. Σαχτούρης – «Τα δώρα» (β΄μέρος)  (00:11:06)
Μ. Σαχτούρης – «Η ιστορία ενός παιδιού» (α΄μέρος)  (00:05:27)
Μ. Σαχτούρης – «Η ιστορία ενός παιδιού» (β΄μέρος)  (00:11:14)
Μ. Σαχτούρης – «Ο τρελός λαγός»  (00:09:32)
Κ. Δημουλά – «Ο πληθυντικός αριθμός» (α΄μέρος)  (00:11:50)
Κ. Δημουλά – «Ο πληθυντικός αριθμός» (β΄μέρος)  (00:08:51)
Κ. Δημουλά – «Γας ομφαλός» (α΄μέρος)  (00:09:47)
Κ. Δημουλά – «Γας ομφαλός» (β΄μέρος)  (00:10:15)
Κ. Δημουλά – «Γας ομφαλός» (γ΄μέρος)  (00:08:15)
Κ. Δημουλά – «Γας ομφαλός» (δ΄μέρος)  (00:06:03)
Μάθημα 4ο: Μεταπολεμική πεζογραφία (1944-1974)
5 Θέματα
Λογοτεχνικές μαρτυρίες  (00:12:59)
Γυναίκες, η ανάλυση ενός υποκειμένου  (00:08:35)
Ο άνθρωπος και η ιστορία  (00:16:29)
Ερωτήσεις – Απαντήσεις
Διαφάνειες
Επόμενο Θέμα

Γνωριμία με το αντικείμενο της Θ.Ε

ΕΛΠ30 – Γράμματα ΙΙ Γνωριμία με το αντικείμενο της Θ.Ε
Περιεχόμενα Μαθήματος
0% Ολοκληρωμένο 0/3 Βήματα
Εισαγωγή στη Θ.Ε (00:03:45)
Επισκόπηση της ύλης (00:08:59)
Τι πρέπει να προσέξω (00:08:44)
Πϊσω στο μάθημα
Επόμενο Θέμα
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Login
Accessing this μάθημα requires a login. Please enter your credentials below!

Lost Your Password?